Vervangen PNP-switch?

Gestart door Domaso, 23-01-2007 17:31:50

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

De achteruitrijlichten van m'n Roffel haperen al een tijdje. Geprobeerd (pook heen en weer halen) PNP-Switch schoon te maken. Geen succes. Vanmorgen automaat pijltje dat blijft knipperen. Bak gaat niet meer in 1 of 2. Afspraak gemaakt bij de garage voor vervanging van PNP-Switch. Zelf foutcode uit gelezen; 313: Faulty signal from PNP. Gereset.Schakelen gaat weer beter, achteruitrijlichten blijven haperen.

Vraag: PNP-switch niet vervangen met het gevaar binnenkort ergens te staan of wel vervangen om op zeker te gaan.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ludo

Citaat van: Domaso op 23-01-2007 17:31:50
Vraag: PNP-switch niet vervangen met het gevaar binnenkort ergens te staan of wel vervangen om op zeker te gaan.

dat is een keuze die je zelf moet maken.
1x wegtakelen ben je wellicht al méér kwijt dan 2x pnp switch vervangen.  ;)

Domaso

PNP switch is vandaag vervangen.

Topic kan op slot.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FelixB

Dit knipperen van de achteruitrijlampen heb ik ook met mijn 850! (al jaren). Maar niet die problemen met de bak  :eusa_dance:

Wat kost zo'n geintje nou?

Persoonlijk vind ik het niet branden van de achteruitrijlichten niet zó belangrijk, waar wel als ik een keer parkeersensoren erin zou willen hebben...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Ludo

Citaat van: Domaso op 25-01-2007 15:46:39
PNP switch is vandaag vervangen.

Topic kan op slot.

dat is snel.  ;D
doen de achteruitrijlichten het nu ook?.

je eigen topic kan je eventueel zelf sluiten.
moet je even onderaan op klikken.  ;)

Domaso

@felix: € 220 bij een Bosch Service (voorheen Volvo dealer) Ook nog 'n dim/groot lampje vervangen en niet hoeven betalen.

@Ludo: Yes, m'n achteruitrijlichten branden. En op slot zetten kan ik inderdaad zelf maar als ik het direct had gedaan hadden jullie niet meer kunnen reageren. ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!