Här är nya Volvo V70... ofwel nieuwe v70 ?

Gestart door Johann, 10-10-2006 15:44:51

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Ik moet eerlijk zeggen: de binnenkant ziet er goed uit, de buitenkant vind ik echt he-le-maal niets.

Jammer, jammer, jammer...
Zaten er  tegenwoordig geen vrouwen op de designafdeling van Volvo?  |puke|

Hans (die de classics steeds meer gaat waarderen)

Die achterzijde... 't lijkt wel een Mitsubishi..

Mooi interieur:

Turbobiker

Wacht nu maar tot je 'm in het echt ziet. S80 was ook wat glad en tam op foto's, is in het echt een ronduit mooie auto... 8)
De Tussenpaus

BenC70ES

Citaat van: Turbobiker op 03-02-2007 21:59:57
Wacht nu maar tot je 'm in het echt ziet. S80 was ook wat glad en tam op foto's, is in het echt een ronduit mooie auto... 8)

mee eens
In het filmpje ziet hij er al rijdend al stukken beter uit trouwens...

Ik vind die achterlichten trouwens volledig in lijn met zijn voorgangers en de XC90  ;D

C>S>V  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Hans Duiven

Ik heb de C30 ook in het echt gezien en hij viel me nog meer tegen dan van de plaatjes.
En over ronduit gesproken... de invloed van Ford lijkt hier toch steeds meer toe te slaan.

Ik vind het gewoon verrotte jammer. Genoeg ronde auto's op de weg. Doe mij maar een 4-kante classic.

Hans (die nu nog wat zuiniger gaat worden op de huidige V70 T-AWD)

Turbobiker

Citaat van: Hans Duiven op 03-02-2007 22:07:23

'Hans' begint me steeds vaker bekent voor te komen :eusa_think:

Zuiniger :eusa_wall: Das pas zonde. Doortrappen en lol hebben, daar is die wagen voor gemaakt :eusa_doh:
De Tussenpaus

Hans Duiven

Citaat van: Claudia op 03-02-2007 21:59:38
Moest niet mogen! :eusa_snooty:

(Hans...zoiets lelijks kunnen alleen mannen bedenken!)

Spectaculair onderdeel van het paviljoen is de exclusief toegankelijke presentatie van Volvos Your Concept Car, de auto die volledig door vrouwen is ontwikkeld.

Sorry Claudia..   ;)

Turbobiker

De Tussenpaus

Hans Duiven

Citaat van: Turbobiker op 03-02-2007 22:12:10

'Hans' begint me steeds vaker bekent voor te komen :eusa_think:

Zuiniger :eusa_wall: Das pas zonde. Doortrappen en lol hebben, daar is die wagen voor gemaakt :eusa_doh:

Ik wil je niet ongerust maken, dus trap ik de Volvo af en toe snoeihard op z'n staart, maar dat houdt niet in dat ik er niet zuinig op ben...
Het huidige gemiddelde verbruik is te danken aan het feit dat mijn ega er het gros van de tijd in rijdt en.. aceton  ;D

Groet,

Hans

haRtV70R

C30 vind ik ronduit een foeilelijk hok, bah. En die nieuwe V70, voorkant is erg mooi(Ford design) maar de achterkant!! :eusa_shifty: :eusa_silenced:

De nieuwe S80 is gewoon prachtig... Toch nog 1.. :eusa_think:
[move][/move]

Hans Duiven

Uit dat filmpje op pagina 13 begreep ik dat er ook een uitvoering komt met sequentiële versnellingsbak?

Hans

HJ850

Ik heb de C30 ook in het echt gezien en hij viel me nog meer tegen dan van de plaatjes.
En over ronduit gesproken... de invloed van Ford lijkt hier toch steeds meer toe te slaan.

Ik vind het gewoon verrotte jammer. Genoeg ronde auto's op de weg. Doe mij maar een 4-kante classic.

mee eens

Die achterkant, neeeee, verder net een Audi.

Echt jammer dat Volvo zo eenvormig wordt en geen mooie designs meer kan uitbrengen.

Die Focus C30 viel mij ook al tegen in werkelijkheid. Nog erger dan op de plaatjes. Alleen die 1800ES ruit is mooi overgenomen.
En als ik dit monster van een v70 zie, vrees ik het zelfde.

Wanneer gaan er weer mooie Volvo designs komen? Over 6-8 jaar als deze meuk aan vervanging toe is?
Of zouden ze eerder tot inkeer komen?

MaxieS70

:eusa_think:

Ik denk dat de nieuwe V70 wel in de smaak gaat vallen bij veel mensen, maar zelf ben ik er nog niet helemaal uit...

Heeft er iemand trouwens meer informatie over die nieuwe IS6 motor?

Niek

Maar goed dat smaken verschillen, schijnbaar is dit toch wat veel mensen willen, anders zou Volvo het niet maken. Alle auto's zijn tegenwoordig mooi rond vormgegeven, en dat wij als liefhebbers de "oude" vierkante Volvo's mooier vinden is leuk, maar Volvo wil graag auto's blijven verkopen, het liefst aan veel nieuwe klanten, dus zullen ze toch mee moeten gaan met de rest lijkt me....

Ik vindt zowel de nieuwe C30, S80 en ook deze V70 erg mooie auto's, maar de achterkant van de V70 is inderdaad wel een beetje Mitsubishi-achtig.

Maar nogmaals: smaken verschillen, en das maar goed ook.
(poeh wat ben ik serieus zeg.... ;D)
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

ruud

Ik vind de nieuwe V70 binnen TOPPIE, SUPER, ECHT VOLVO. Net als de S80 overigens.
Van buiten mis ik her en der wel wat van de goede oude blokkendoostijd. Net als de meeste zet ik ook vraagtekens bij het drukke ontwerp van de achterzijde.
Kan wel al verklappen dat ik naarmate ik op steeds meer fora dit onderwerp bekijk er steeds minder moeite mee begin te krijgen. Gewenning? Heb wel vaker met modellen, ook met Volvo modellen. En laten we wel wezen. Het lukt Volvo ook niet iedere keer om een adembenemende topper neer te zetten.
Voor mij waren dat de 240 de 850 en de S80 (1).

groetjes
Ruud

Vertigo

Tot zover mijn poging om er een nieuwe CY van te maken