Här är nya Volvo V70... ofwel nieuwe v70 ?

Gestart door Johann, 10-10-2006 15:44:51

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Jammer dat het gebied rondom de grille in kleur gespoten is. Bij mensen die soms wél eens off-road gaan, is dat dus het snelst beschadigd. Op onze XC70 zitten daar nu wel wat vegen op het plastic, maar gelukkig geen krassen of beschadigde lak. Was ook 1 van de redenen om de XC70 te nemen...

Laserblue

Als die neus net wat minder puntig (naar voren) zou zijn, zou ik 'm 10X mooier vinden :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Enno

S a n d e r

Het front is erg fraai, maar de achterpartij,...  :-\ lijkt wel op een samenraapsel van verschillende modellen. Een beetje a la Ssang Young.

flap

ai, ik heb de xc al nooit moeders mooiste gevonden, maar het wordt er niet beter op. :eusa_sick:

The Driver

Ik vind het een erg mooie wagen geworden.

Mooie koplamp units a la de S80 en de C30. Achterkant is inderdaad wat afwijkend, maar zeker niet slecht. De lijnen zijn in harmonie en ik heb op de fotos nog niet echt een opvallend slechte/lelijke lijn gezien.

Fraai, dus  :)

mehn

Maar ff verplaatst en samengevoegd

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Niek

Moet er even aan wennen, maar denk wel dat ik er mee kan leven. Front is erg fors en oogt wel stoer, maar de achterpartij vindt ik iets minder, beetje teveel kunstof in mijn ogen, ik vindt die stukken kunstof die naar boven naar de achterlichten lopen niet mooi.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

R o b

Die achterzijde  :eusa_think: :eusa_wall: :'(

Dit is toch lelijk? waarom nou het plaatwerklijn niet ietsjes hoger en het achterraam kleiner? Is veels stoerder!

duikertjuhhh

Ricardo

Vin ik ook niet verkeerd hoor. Die achterruit tja dat is typisch Volvo hé net een c30 achterruit. Vroeger was er ook een break met zo'n achterruit. Kun je je boodschappen laten zien aan filerijdend Nederland.

breakman

ben op het eerste zicht ook niet weg van de achterkant ! maar ik denk dat het best afwachten wordt en dan zien we wel wat het brengt !  :eusa_silenced:

The Driver

Is het misschien niet eens tijd om van het idee af te stappen dat volvo vierkanten containers moeten zijn en dat de nieuwe V70 gewoon niet op de Classic of de 850 estate zal lijken.

Het is anno 2007, men beland weer in een nieuw design era met totaal nieuwe lijnen en vormen.

Eugene

Citaat van: The Driver op 23-01-2007 17:39:58
Is het misschien niet eens tijd om van het idee af te stappen dat volvo vierkanten containers moeten zijn en dat de nieuwe V70 gewoon niet op de Classic of de 850 estate zal lijken.

Het is anno 2007, men beland weer in een nieuw design era met totaal nieuwe lijnen en vormen.

Dat is al langer bekend, maar dat wil niet zeggen dat iedereen em maar mooi moet gaan vinden....

If it's not blown, it sucks...

The Driver

Citaat van: Eugene op 23-01-2007 18:17:42
Citaat van: The Driver op 23-01-2007 17:39:58

Dat is al langer bekend, maar dat wil niet zeggen dat iedereen em maar mooi moet gaan vinden....

Dat impliceer ik ook niet. Het valt me op dat veel nieuwe volvo's best wat kritiek te verduren krijgen omdat ze zowaar modern gevormd zijn.

just my 2 pence  :)