gasveren

Gestart door albert43, 27-01-2007 23:08:48

Vorige topic - Volgende topic

albert43

hoi hoi,

Ik ben in bezit van en 850 2.5 20v estate, nu wil het geval dat ik al een paar keer de achterklep op mijn kop heb gehad, ik wilde de gasveren vervangen.
Nu is mijn vraag of deze simpel zelf te vervangen zijn of toch beter ff bij de dealer langs gaan? ??? :eusa_doh:

Turbobiker

Zeer simpel zelf te vervangen.

Al lid van de 850 club?

Nee: lid worden en aanmelden voor de sleuteldag.

Ja: aanmelden voor de sleuteldag.

Dan kun je het zelf doen en staan er mensen in de buurt die het eerder hebben gedaan en je eventueel kunnen helpen (al was het maar om de klep omhoog te houden ;) )
De Tussenpaus

thuur

Leuk klusje om zelf te doen. Valt mee met materiaal, arbeid en moeilijkheidgraad zeg maar ;)

Op het forum hier staan genoeg beschrijvingen. Vergeet niet de klep te ondersteunen!

Turbobiker was me weer voor ;D

Gr 8)

albert43

Thanks, vooral de laatste tip had ik niet aan gedacht  :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: thuur op 27-01-2007 23:15:07
Leuk klusje om zelf te doen. Valt mee met materiaal, arbeid en moeilijkheidgraad zeg maar ;)

Op het forum hier staan genoeg beschrijvingen. Vergeet niet de klep te ondersteunen!

Gr 8)

Kinbeschermer heb je toch ook nodig, nadat de nieuwe zijn gemonteerd?  :eusa_whistle:

thuur

Citaat van: elianmars op 27-01-2007 23:39:03
Citaat van: thuur op 27-01-2007 23:15:07

Gr 8)

Kinbeschermer heb je toch ook nodig, nadat de nieuwe zijn gemonteerd?  :eusa_whistle:

Hahahaha!

Ja ik doe het niet meer hoor :eusa_naughty:

Gr 8)

)()()sT

Citaat van: elianmars op 27-01-2007 23:39:03

Hihihi, pas op voor je  ;D

albert43

Heeee bedankt allemaal en zal er rekening mee houden  :eusa_doh: :eusa_think: