Ook maar even voorstellen...

Gestart door Gringo, 21-10-2004 14:59:16

Vorige topic - Volgende topic

Gringo

Hallo Iedereen,

Sinds kort ben ik lid van de Club..

Ik ben in het bezit van een zwarte V70 2.5t, die reeds in januari 1998 via mijn dealer in Breda, van een Rica Chipje is voorzien. De auto rijdt nog steeds perfect, maar er staat dan ook nog geen 150.000 km op de teller. Het interieur is Beige. Sinds een paar maanden zit er een extra achterbankje in de kofferbak, maar dat moet ook wel als je 4 kids wil vervoeren. Het achterbankje rammelt en piept wel een beetje als je over slecht wegdek rijdt, maar liever dat dan een MPV ;)

Met vriendelijke groet,
Rob

BartT5R

Hey Gringo,
welkom, kom je zelf ook uit Breda?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Gringo

Ik ben woonachtig in Bavel. En dat is sinds kort ook Breda. Hoewel we dat eigenlijk niet willen....

BartT5R

Mooi,
nog een buurtgenoot die zondeg naar Gilze kan komen.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Gringo

Misschien dat ik wel ff langskom. Ik had de aankondiging van de meeting al gezien.

Gringo

http://www.mgk-holding.com/afb/volvov70inlelystad.jpg

Even kijken of het lukt om een foto te uploaden.

Met vriendelijke groet,
Rob :)

Reitse

matRRR

Hee gringo, dat pepen van je achterbank kun je verhelpen door een beetje tape te plakken op het slot waar je achterbank in valt, heb het zelf namelijk ook gehad met mijn 850 en het probleem is helemaal verholpen.
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

The Saint

Hele mooie actiefoto Gringo!

No shirt no shoes, no pinball

Boeijke

Gave auto. Mooie foto ook.

Welkom en veel plezier met die auto. En waarschijnlijk tot zondag. Bavel is lekker dichtbij daar. Zou je bijna op de fiets kunnen ;). Maar ja, dan hebben we die auto nog niet gezien. En daar gaat het toch om.

Wilem

thuur

Welkom! En vele veilige snelle km's gewenst!

Het piepen van de bank heb ik verholpen door de sloten in de rugleuningen goed te smeren. Gewoon All-purpose-grease van Comma waar je goed bijkomt (evt. met een schroevedraaiertje), ook de sloten op slot zetten als de bank is afgeklapt. Daar waar je niet bijkomt laat je wat olie in lopen (fietsenolie b.v.). En voila, vervelend piepje is weg! (Wel de sloten weer openmaken voordat je de bank weer omhoog gooit ;) )

Gr 8)

Gringo

Beste Thuur,

Eindelijk de tijd gevonden om jouw advies uit te voeren en voila.
Het piepen is verdwenen. ;D

Mijn dank en wellicht een keer tot ziens.
Rob