Als we toch aan het voorstellen gaan...

Gestart door memmo, 09-04-2006 17:29:17

Vorige topic - Volgende topic

memmo

Hallo, MEMMO is de naam en ik rijd al 4 jaren in een donker blauwe 855 T5. Gekocht na eerst heel lang zoeken naar de bekende gele T5R, maar toen waren de meeste niet in de staat die ik zocht en te duur!. Een hele kleine advertentie in de Telegraaf op maandag trok mijn aandacht...."niet de mooiste, maar technisch perfekt"enz....ingevoerd uit Zwitserland in 2002. Gekeken met mijn vrouw en na een rondje testen issie goedbevonden.
Estetisch moest ik wel wat doen,maar dat is nu as. mei het geval: hij gaat naar de spuiter enne daarvoor langs ET voor een DP en dubbele Simons en een paar velgen. Dus eind mei rijd ik een nieuwe T5. Onderhoud gebeurt in Ijmuiden, alwaar ik de remmen en airco vernieuwd heb. Heb al vele probleemloze kilometers in Europa gereden en moet zeggen dat dit DE reisauto is, snel, comfortabel, koel, stil(nogwel) en super luxe. En dat met 2,5 ton op de teller, maar dat maakt voor dit blok niet uit! Leerzaam forum.

Nunki

Hoi Memmo,

Welkom hier! Wel leuk om je T-5 na 4 jaar een goede opknapbeurt te geven. Als hij klaar is zijn we uiteraard benieuwd naar wat plaatjes... (voor en na de behandeling uiteraard)  ;)

Succes en plezier ermee!

Maarten

Bij welke garage in IJmuiden kom jij??
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

animalT5R

Wederom een Noord-hollander ;D
Welkom Memmo(aparte naam trouwens) en we zijn benieuwd naar de foto's,zoals al gevraagd is ;)
Gr van Animal die zelf uit Heerhugowaard komt.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: animalT5® op 09-04-2006 20:09:13
Wederom een Noord-hollander ;D
Welkom Memmo(aparte naam trouwens) en we zijn benieuwd naar de foto's,zoals al gevraagd is ;)
Gr van Animal die zelf uit Heerhugowaard komt.

't valt idd op!

Tijd voor een.........

Welkom Memmo en succes met de extreme make-over  ;D
No shirt no shoes, no pinball

memmo

Bedankt allen, zal fotoos maken.....ACC weet alles van airco,s 850,s en amerikaanse auto,s. errug tevreden en dichtbij Haarlem....... :D