Voorstellen

Gestart door Jimbo, 26-12-2005 09:09:03

Vorige topic - Volgende topic

Jimbo

Misschien een verlagingssetje? Nee dat nog maar niet maar de velgen houd ik volgend jaar voor mijn winterbanden.  Als je goed kijkt zijn ze niet helemaal gaaf meer. Wil er eigenlijk wel titans onder hebben, of zijn die 16"?  In ieder geval ben ik tot nu toe zeer in mijn sas met de S70. Nog even een paar kleine foutjes oplossen zoals emissie lampje en heel soms ABS TRACS lampjes die branden en dan hoop ik dat we er nog veel plezierige kilometers in kunnen doorbrengen.

The Saint

Een beauty Jimbo (op de trekhaak na  ;)) !
No shirt no shoes, no pinball

Emiel

Mooie bak Jimbo! Errug mooie velgen hoor, laten zo, want Titans horen er echt niet op ;)!

Emiel... ;D

Jimbo

Ik ben het helemaal met je eens Saint, maar hij zat er op en hij komt eigenljik wel goed van pas want er hangt nog wel eens iets achter in het weekend. Geen al te grote maar een klein hangertje met wat geluidsspullen enz. Maar inderdaad zonder die haak vind ik het zelf ook mooier.

Jimbo

Dat scheelt natuurlijk wel een hoop centen, dus laat ik ze mooi zitten.

sas

heel erg mooi in dat zwart. Gefeliciteerd!

italia

Citaat van: Jimbo op 03-01-2006 17:51:46
Nog even een paar kleine foutjes oplossen zoals emissie lampje en heel soms ABS TRACS lampjes die branden

Al eens bedacht dat dit zo hoort?  :-X

Maar idd mooie bak!

Remko

Ziet R mooi uit hoor :clapper:

Volvo comfort

Keurige wagen... 8)

Nu eigenlijk alleen nog die zwart getinte ramen...

8)

gr. Koos

R.Bijl

ik ben er stil van............... :D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Jimbo

Dank voor jullie reactie mensen. Ik houd de agenda in de gaten of er ergens eens een meeting hier niet al te ver vandaan is, want ik wil al die prachtige volvo's van jullie ook graag eens in het echt zien en vooral ook horen...

Groeten Jimbo.  (die eigenlijk Wieger heet.)

toycar

;D
Ziet er heeeeeeeeeel netjes uit Wieger. Velgen staan hem/haar trouwens heel goed.

teddy

een heele mooie auto jimbo

Rayman

Hee Jimbo welkom hier.

Ik ken deze auto. Stond in Hardenberg (volgens mij bij Schroer).
Ik heb zelf ook deze auto bekeken, totaal geen slechte auto!
Het enige dat mij destijds teleurstelde was de staat van het exterieur...
(maar ja, ben dan ook een enorme zeikerd op dat gebied...)

Gefeliciteerd met een nette volvo S70R!

Groeten Rayman

Jimbo

Klopt Remond,

Dat is hem. Er zit wat steenslag op de motorkap en de velgen voor zijn niet supergaaf meer. Ze hebben hem helemaal gepoetst en toen zag het er al heel anders uit. De auto is netjes afgeleverd met een nieuwe APK en nieuwe banden en gaat als de brandweer. 't is heel iets anders dan mijn vorige 850 glt. Super tevreden..

gr. Wieger.