BBQ Meeting (26-08-2007)

Gestart door Turbobiker, 30-01-2007 20:42:15

Vorige topic - Volgende topic

Philip850

juni en zondag allebei prima. Moet zaterdags ook werken...

Groetjes Philip
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Frans Harkema

Als je een datum in juni prikt, hou je dan rekening met de Volvo bijeenkomst in Luxemburg waar de nodige mensen heen willen gaan? (8 t/m 10 juni) Het is maar een tip.  ;)

Philip850

al een preciese datum in de planning? dan kan iedereen daar alvast rekening mee houden... ;)
BMW K1600GT '20

Laserblue

Citaat van: Philip850 op 20-02-2007 04:01:40
al een preciese datum in de planning? dan kan iedereen daar alvast rekening mee houden... ;)

eind, laat in Juni? :eusa_pray:
(heb nog wat tentamens dan :eusa_wall:)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Philip850

*KUCH* (stoft topic af)

iemand al een datum??  :eusa_pray:
BMW K1600GT '20

Reitse

Geloof dat er vanmiddag wat besloten is...  :eusa_whistle:

Hengeveld

t5karel

Ben vanavond verhinderd,maar mijn vrouw Ingrid zal e.e.a doorspreken met de beheerders van de locatie.Zodra er info is zal ze dit plaatsen onder dit topic.De bedoeling is dat het de laatste week Augustus of de 1e week September is.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Rayman

De salades zijn trouwens over code inmiddels ;D

t5karel

zoals karel al zei, ik ( ingrid) zou nog proberen wat duidelijkheid te verschaffen omtrent deze bbq-meeting.
Voostel is zaterdag 25 augustus, s avonds tegen zevenen.
locatie: noordbroek, cafe boerderij mausel. (www.noordbroek.com)
bij deze locatie is een grote ruimte voor het parkeren van de roffels, een gezellige ruimte waar men iets kan drinken en tevens is in overleg met de eigenaar ruimte voor tent en/ of caravan.
ook zijn er 2 gastenverblijven voor diegenen die willen overnachten.
voor het blijven overnachten kun je zelf contact opnemen met de eigenaar, tel 0598-451591.
op dit moment kan ik nog niet zeggen wat de kosten zullen zijn wat betreft de huur van deze locatie , maar hoe meer mensen , hoe lager de kosten :eusa_doh:
morgen word ik hierover terug gebeld, maar heb 25 augustus vastgelegd o.v.b.
bij deze: t5 karel (2x)
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Wibren

25 augustus, ik ben van de partij  :eusa_dance: ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Rayman

T5 karel (2x)
Wibren V70R AWD
Rayman (Met salades; BBQ neem ik niet mee; te groot)

t5karel

rayman, leuk van je dat je salades mee wilt brengen, maar het is een horeca gelegenheid, staat wel raar om dan je eigen eten mee te nemen.
wij kennen ze als klant,  bbq,s met  vlees zelf meenemen ging nog net  ;D.groet'n ingrid

Rayman

Citaat van: t5karel op 10-06-2007 22:29:09
rayman, lief van je dat je salades mee wilt brengen, maar het is een horeca gelegenheid, staat wel raar om dan je eigen eten mee te nemen.
wij kennen ze als klant, een bbq met wat vlees zelf meenemen ging nog net ::)

Mooi; hoef ik de 12v koelbox ook niet achterin de kofferbak te lazeren ;D

Rudi

Das mijn verjaardag,zal wel moeilijk worden dan ::)  Zie tzt wel even hoe het uitpakt ;)
Dr.Go-Fast...