[Volvo850Club-meeting] Toertocht 18 feb!

Gestart door RonnieDuck, 30-01-2007 21:23:20

Vorige topic - Volgende topic

oldostofjas

Was weer een gezellig dagje. Blijft leuk om overal dezelfde auto's te zien rijden. Ook een hoop verschillen tussen (de instructieboekjes van) de 850 en de X70 ontdekt...

Helaas-moment van de dag: ga op de rotonde 1/4 rond. Daar stond ik voor een hek. En de rest reed lachend door (maar wisten ook niet waar ze dan wél naartoe moesten!)

Wij zijn volgende keer weer van de partij!
There is no place like 127.0.0.1

Joris_Scholte

Ja, er was een regeltje weggevallen....  :eusa_wall: En een vraagnummertje kwam 2 x voor. Op 2 DNF's na leek het mij een redelijk geslaagde dag.

oldostofjas

Zeker weten. DNF? Jij bent wel van de afkortingen hè (VRI)?
There is no place like 127.0.0.1

Joris_Scholte

Did Not Finish. Eentje met stukken naar huis, eentje onvindbaar. Al 4 x gebeld op het nummer dat bij de club bekend is, maar geen gehoor.  ??? Erik M., als je nog leeft, doe ff een berichtje.

Turbobiker

Citaat van: Joris_Scholte op 18-02-2007 19:06:49
Did Not Finish. Eentje met stukken naar huis, eentje onvindbaar. Al 4 x gebeld op het nummer dat bij de club bekend is, maar geen gehoor.  ??? Erik M., als je nog leeft, doe ff een berichtje.

Krijg nu visioenen van dat verhaal over die Shell topman die in zijn eentje een paar jaar in de auto heeft doorgebracht...

... op de bodem van een kanaal... :-\
De Tussenpaus

mehn

Verkeers Regel Installatie dus ;D

Dan weet je dat voor de vorige keer, ik heb het ook eens moeten uitvinden  :eusa_whistle:

Het was een leuke rit, Emiel bedankt voor het navigeren, het ging vlekkeloos. Volgende keer als een van ons geen navigator heeft draaien we het om!

Ramon, Gea en Nils (zonder e heb ik begrepen): gefeliciteerd met de overwinning en Ronnieduck gefeliciteerd met de 2e plek en de fles wijn. (Was dat nu Jet? ;))

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mark71

Citaat van: HJ850 op 18-02-2007 18:39:54
Citaat van: thuur op 18-02-2007 18:25:48
Hoe is het met Knoet ???

Gr :-\
Knoet zat achter ons toen ie opeens vlak vóór een waalbrug rechtsaf ging, leek geen navigatiefout.
Ik snap wel dat je niet gewonnen hebt Hajo, de waalbrug is bij Nijmegen en Rhenen aan de Rijn  ;)
Verder een zeer geslaagde dag, zelfs nog een optocht mee mogen maken heb je goed gegaan Joris  :eusa_clap:

HJ850

Was zeker geslaagd. Uiteraard zitten er altijd wel foutjes in een roadboek bij zoiets.
Had daardoor wel iets meer van een puzzeltocht. Wij hebben veel lol gehad in elk geval.

Op einde ff lastig; wellicht een volgende keer 06 nummers inleveren voor de start en idem 06 nummer van organisator mee op pad. Maar we zijn aangekomen.

Hierbij wat foto's die wij gemaakt hebben

Vooraf:

In de achteruitkijkspiegel:

Aanwijzingen voor vertrek

"Goed de aanwijzingen volgen Claudia, dan kun je niet verdwalen" (of zoiets denk ik   ;) )

"Doe het rustig aan"

"Echt, doe lekker op je gemak"  :police:

Check  :eusa_angel:

"Dag en tot straks"

Hoog water.
"Na 600m rechts aanhouden"  ???

(Geintje, we moetsen wel op de dijk blijven)

En wat heb je dan achteraf?

Een zaaltje vol:

En een dijkje vol Volvo's

Groet, Hajo

pwassink

Was toch hardstikke leuk ..

Route was goed,  We zijn op veel plaatsen geweest waar je per ongeluk niet komt, leuke bos, heide en dijkweggetjes genomen.
Als klap op de vuurpijl met een hele rij volvo's staan wachten, Er zat een optocht in het parcours dus zelfs t carnavalsgebeuren was meegenomen in het toch al brede cultuuraanbod ..
Toen er helemaal aan het einde iets niet klopte zag je een omgeving die letterlijk verzadigd was met volvo's,
Overal en nergens schoten ze voorbij, T plaatsje Lent zal dit ook vast opgevallen zijn .. Grinnik ..

Dank aan de regelaars van deze leuke rit !
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

gixxer

Het was een zeer geslaagde dag.Het was m'n eerste toerrit maar zeker niet de laatste

theovh

Het was erg leuk om te zien al die volvo's

Bij ons in de "straat"

Maar met een a.t.b. kan ik het niet bijhouden.

Volgen de keer maar mee gaan denk ik.

Theo

Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

scania164

Hallo
Ziet er gezellig uit!!
Kon er helaas niet bijzijn.....volgende keer hoop ik!!

Gr Chris

RRRRR_Ramon

Citaat van: theovh op 18-02-2007 21:40:43
Het was erg leuk om te zien al die volvo's

Bij ons in de "straat"

Maar met een a.t.b. kan ik het niet bijhouden.

Volgen de keer maar mee gaan denk ik.

Theo

Oh was jij dat, je zat tot 110 km/u nog op m'n bumper, toen ik overschakelde naar z'n 3 liep ik pas weg bij je!  :eusa_whistle:  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

denkweb

Citaat van: Erik_M. op 18-02-2007 21:15:36
Citaat van: Joris_Scholte op 18-02-2007 19:06:49

Hoi Joris,

Ja hoor, wij leven nog en zijn na een enorm leuke dag weer veilig thuisgekomen.  :eusa_boohoo:  Mijn navigatortje (8 jaar) heeft het perfect gedaan, alleen bolletje-pijltje is leuker zegt hij.  :eusa_wall:   Wij zijn niet afgehaakt en hebben netjes het eindpunt bereikt, wij hebben er echter 'wat langer' over gedaan, overal wat ruimer de tijd voor genomen met af en toe een uitstapje. Het was een leuke rit door een prachtig gebied, leuke delen van Nederland waar je niet dagelijks komt, als je daar niet woont tenminste. We zijn door de kleinste gehuchten gekomen, plaatsjes waar je nog nooit van gehoord hebt. We zijn zelfs door het gehuchtje gekomen waar de eigenaar van enige grijskenteken 850 van Nedeland woont.  Al met al een geslaagde dag, Organisatie BEDANKT !!

Erik_M. en Justin_M.

P.S.: Wellicht een idee om een volgende keer een 06 nummer van de organisatie mee te geven  om (te)laat komen te melden.  Voor de rest Toppie!!

*zucht*, je kunt ook niets aan ze overlaten he. De laatste jaren 3 meetings niet meegereden:
- Elfstedentocht (2 auto's zoek na afloop waarvan 1 tot op heden volgens mij)
- Nachttoertocht 2006 in Winterswijk 1 auto zoek die pas anderhalf uur later aankwam en zich daags erop meldde.
- Deze rit... tja. Beetje jammer Joris  ;D ;D ;D

Fijn dat iedereen zich weer prima heeft vermaakt! Moest vandaag helaas op het werk weer aan de bak en heb blijkbaar weer vanalles gemist. Over grijs kenteken: ik zag vandaag een hele nieuwe XC90 met een vrachtwagenkenteken... ook erg bijzonder.

denkweb

Citaat van: HJ850 op 18-02-2007 18:39:54
Citaat van: thuur op 18-02-2007 18:25:48
Hoe is het met Knoet ???

Gr :-\

Inderdaad, belangrijke vraag. Ik weet alleen dat knoet huis nét gehaald heeft. Is het echt waar dat ie na 435.000 km pas een vervangende dynamo nodig heeft?

Das grappig! Die van mij gaf met dezelfde kilometerstand de geest. Volgens mij hebben we dus nu een nieuwe service-interval vast te leggen: dynamo vervangen bij 425.000km.  ;D  :eusa_dance:

@Ingrid: Tip: autobedrijf van Beek, tuindorpweg 1b Maarsbergen. Vragen naar Pieter en even mijn naam erbij noemen, wellicht dat het iets scheelt!