Waar heb jij je Volvo verzekerd?

Gestart door HJ850, 31-01-2007 08:18:22

Vorige topic - Volgende topic

HJ850

Bij welke verzekeringsmaatschappij heb jij je 850 verzekerd?

Omdat ik niet langer onder een collectieve verzekering kan vallen van  Centraal Beheer  heb ik mijn autoverzekering daar opgezegd. CB had ook geen alternatief voor mij en dus zou de premie voor mijn autoverzekering flink hoger zou worden per begin april.

Vraag mij nu af waar anderen hun 850 verzekerd hebben, en waarom (prijs of pakket of service of altijd al zo geweest)

Ik had alleen WA + juridische verkeershulp (ook voor als ik per fiets of als voetganger iets zou hebben in het vekeer - dat is wel mooi) en ruitbreuk.  Geen stormschade etc.

volvosjonnie

Polis direct....all-risk

Pas wel op met de zogenaamde terugval in tredes na schade te hebben gereden, maar daar loopt ook al een topic over.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17246.0

Succes!

Wanneer wordt het zomer..

FGG

SNS-bank, WA-casco. Omdat ik alle verzekeringen bij de SNS-bank heb. Hoef ik ook niet te zoeken en krijg je kwantum-korting.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Erik J.

Volvo Insurance, gewoon via de dealer te regelen of telefonisch 0345 688274
lekker terrasje pakken in de zomer zie:
http://www.eettapperijbijsterbosch.nl

FelixB

Tóch maar bij Centraal Beheer WA+ 48 euro/maand trede 14 - 850R met maar een paar accessoires, C70 cabrio als 2e auto ook bij CB op dezelfde polis, ook circa 48 euro voor WA+

855R & C70 T5 cabrio automaat

Racingbrick

Unigarant, op de polis van mn motor.(6 wielenplan)
Beiden staffel 14, Teevijfje kost iets van 500 per jaar WA+.

scania164

Hallo
Heb mijn 850 bij nationale nederlande all risk verzekert.
Kost 65 euro pm.
Wel veel geld maarja wel zekerheid en de dagwaarde is met een g3 installatie toch wel standvast volgens hun....

Gr Chris

)()()sT

Ook Unigarant....

WA+, betaal iets van 100 euro / 3 maanden voor de 20V.

ief

idem unigarant, € 288,- per jaar wa+.... :eusa_whistle:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Eugene

Generali All-Risk.

Vraag maar niet naar de premie ;)

If it's not blown, it sucks...

face.flava

VVAA
WA + Casco 140,75 per kwartaal  ;D

Bart GLT

Bij Centraal Beheer. WA-plus (diefstal, ruit en accessoires tot 1.500,-). Premie E 27,89 per maand.

Ik ben overgestapt naar CB vanwege een collectiviteiteskorting van 30% die ik kreeg omdat ik bij een gemeente werkte... Gemeenteambtenaren maken kennelijk weinig brokken....
Volvo forever!

Frans 50

Citaat van: Bart GLT op 31-01-2007 10:57:42
Bij Centraal Beheer. WA-plus (diefstal, ruit en accessoires tot 1.500,-). Premie E 27,89 per maand.

Ik ben overgestapt naar CB vanwege een collectiviteiteskorting van 30% die ik kreeg omdat ik bij een gemeente werkte... Gemeenteambtenaren maken kennelijk weinig brokken....

850 Estate, WA-plus, Unive 27 Euro per maand, 28 schade vrije jaren en regio korting. Woon in Gelderland.
Ook nog een Volvo 480 (22 Euro) en BMW R90/6 motor (12 euro).

Thunderace

Polis direct, WA verzekerd voor 160,- per jaar.
Inclusief inzittendenverzekering, ex rechtsbijstand. (heb zo'n totaalpakket wegens eerder arbeidsconflict)
trede 14

850estate GLE 2,5i uit 1994 (gas)

OMD

Orion Direct. 31.20 per maand