Animo Check.

Gestart door CeeBee, 03-02-2007 22:41:45

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: big ben op 04-02-2007 20:11:37
10!!!....    :o :o :o..........................

1 is mijn schuld toen ik er een kruk tegenaan liet pleuren (toen baalde ik), de rest is allemaal andermans schuld (een parasol heeft er al 2 op z'n geweten) of zat er al in bij aanschaf...

big ben

ja.............vondt h'm der wel strak bij staan... :eusa_eh:

alleen een beetje smerig  ???

-D©©©L-

I'm in.
Heb een paar kleinjes (ca 6)

wel nog even beetje afhankelijk van datum.

MarkoC70T5

Vorige jaar was echt een zeer geslaagde dag.  12 kleine deukjes laten verwijderen.  
Dit jaar heb ik er nog geen een gevonden dus ik kom voor het  slap ouwehoera'en.  ;D
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

elianmars

Citaat van: big ben op 04-02-2007 20:11:37
Citaat van: Taranis op 04-02-2007 19:53:10
Er zitten circa 10-15 deukjes in de GLT, waarvan er een aantal serieus storend zijn. Zou leuk zijn als er een aantal verwijderd worden, opnieuw spuiten komt nog wel eens  :eusa_whistle:

10!!!....    :o :o :o..........................

ik kom niet :eusa_whistle:

;D

Da's niks, vergeleken met de wagen van Jens (Vertigo) vorig jaar. Dat waren er meer dan 20. En die zijn (bijna) allemaal gladgestreken tijdens die meeting  8)

MaxieS70

Ik doe mee!
5 deukjes, waarvan 2 door natuurlijke eikels en 3 door menselijke eikels  :eusa_naughty:

Vertigo

Citaat van: elianmars op 04-02-2007 21:45:00
Da's niks, vergeleken met de wagen van Jens (Vertigo) vorig jaar. Dat waren er meer dan 20. En die zijn (bijna) allemaal gladgestreken tijdens die meeting  8)
Ja, er zaten er veel meer in dan ik dacht.... maar bij elkaar waren die deukjes bij mij denk ik nog kleiner dan die ene deuk in jouw dak ;)

elianmars

Citaat van: Vertigo op 04-02-2007 23:52:28
Citaat van: elianmars op 04-02-2007 21:45:00
Ja, er zaten er veel meer in dan ik dacht.... maar bij elkaar waren die deukjes bij mij denk ik nog kleiner dan die ene deuk in jouw dak ;)

Dat denk ik ook, ja.  ;D

Maar die is er wel mooi helemaal uitgehaald, ik ben er nog steeds heel erg blij om!  :eusa_dance:

Ricardo

Ik doe mee ;D 1 deukje deur rechtsachter.

dirktv

Afhankelijk van de datum, ben ook ik erbij. Goed initiatief trouwens! :eusa_clap:

Taranis

Citaat van: Vertigo op 04-02-2007 23:52:28
Ja, er zaten er veel meer in dan ik dacht....

Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze er daar ter plaatse nog een aantal vinden die mij nooit opgevallen waren ;D (maar er is dus nog hoop begrijp ik :P )

fbm

Heel graag :eusa_dance: Vorig jaar kon ik niet :eusa_doh: Het blijft toch een min puntje die kleine deukjes in mijn 850 :'(

Hoop op een plaatsje :eusa_dance:

Lindert Bogers

Klinkt wel intressant, heb 2 kleine deukjes die me irriteren.

CeeBee

Ik ga voor een zaterdag in mei.
V70N 2.5T AWD

MarcoV

Lijkt me een "strak"plan, heb twee butsen in het linkervoor-portier!
Plan maar een datum,

MarcoV :eusa_dance: