Prijzen S60R / V70R

Gestart door Walter, 10-02-2003 11:36:48

Vorige topic - Volgende topic

Hans B6254

Citeereindelijk gevuld heb. Desnoods koop ik een vrouw erbij  :-[

een poolse of een zweedse?

Je kunt ook een paar kinderen adopteren of gewoon een dagje lenen van je zus, broer of kennis, zullen je vast dankbaar zijn voor een dagje rust.

JHH
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

Rudi

Met bodykit stelt het iig. nog wat voor,ik vind het een grof schandaal dat volvo niet met iets spectaculairders komt.Durven ze op hun site ook nog te zeggen dat volvo rijders geen belang hechten,dat je dat snelle er aan de buitenkant af kunt zien.Tuurlijk,we houden van burgerlijke auto,s.....

Audi en BMW zitten al rond de 500PK,die nieuwe R had minstens 380PK moeten hebben,maar toe maar....

De Cream-Yellow en de LaserBlue zullen nooit overtroffen worden,wat dat betreft ben ik Volvo eeuwig dankbaar ;D ;)

Bron:www.swedespeed.com
Dr.Go-Fast...

Reitse

Och, ik vind het niet zo erg dat je aan de buitenkant niet kan zien dat het een razendsnelle auto is. Ik kan niet zeggen dat ik de BMW M/Z-uitvoeringen nou zo geweldig mooi vind... En zo uitgesproken zijn de T5R uitvoeringen nou ook weer niet hè. Die gele kleur ja maar verder uiterlijk weinig echt schokkende veranderingen.

Hans Duiven

Citeer225.000 km is ongeveer 5 jaar rijden?

V70R MT: Euro 73.950
Eerste jaar afschrijven op nieuwe auto is 40%, restwaarde 44.370
Tweede jaar 30%= 31059
Derde jaar 20% = 24847,2
vierde jaar 20% = 19877,76
Vijfde jaar 20% =  15902,208

15902,208 gedeeld door 60 maanden = 265,0368 euro wat je de komende maanden opzij moet leggen om in 2008 een 5 jaar oude V70R te kunnen rijden. Moet te doen zijn....

"You know jelly-wrestling... which is basically jelly with women wrestling in it... OK, well, think about this. Afterwards, after the wrestling, what happens to the jelly? Because you could sell that. That is a missed opportunity. You could bottle it and sell it... You take the women out first, obviously."

Greetings,

Hans ;D

Reitse

I don't know jelly-wrestling... Woman voluntairily wrestling in Jelly? Where in their childhood did something go wrong that badly that they even start thinking about wrestling... and even advance (or degrade) to the jelly version.

Joris_Scholte

Even back to the issue dan maar: ik moet zeggen dat ik, in tegenstelling tot de 850, zo'n skirt-set bij de nieuwe V70 wél vind staan. Maar een wolf in schaapsklern is toch iets mooier naar mijn smaak.

Walter

Ik vind dit wel subtiel... Ik hou niet van spoilers en uitbouw en zo... Naar mijn idee is het juist een statement om niet te koop te lopen met pk's. M5 en RS6 ( ;D ;D ;D) blijft ook subtiel, alleen de kenner ziet het. Al is voor een R wel een echte kenner nodig... Is leuk, kan je GTi, VTEC en meer van die rommel zoekrijden

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Raf

CiteerAl is voor een R wel een echte kenner nodig... Is leuk, kan je GTi, VTEC en meer van die rommel zoekrijden
dat vind ik nu eens gesproken!

voor mij mag het ook wat minder opvallend.
vb: als ik kan kiezen tussen een rode Ferrari Enzo of een grijze Aston Martin ga ik gewoon voor de minder opvallende AM.
al dat opvallend gedoe; ik heb meer PK's dan jij. dan moet je een petje opzetten, dan ben je een echte knul!

nee, gewoon onopvallend aan het verkeerslicht staan wachten en dan als een speer wegvliegen! laat die jongens met hun (snelle wagens denken ze zelf) maar eens naar de achterbumper staren!
dat is pas triomf

raf
De gustibus non disputandum est!

Walter

Daarom hou ik niet van Ferrari en wel van AM en Maserati. Vooral een Quattroporte Ottocilindri. Poepie sjiek, 4 persoons en dat gaat hárd...  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Raf

ik denk dat wij wel op de zelfde lijn zitten wat dat betreft :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Rudi

Een RS6 vergelijken met die nieuwe R,ik bedoelde het anders....onopvallend is wel leuk,maar kom dan met iets spectaculairs ipv.een schamele 300pk....
Dr.Go-Fast...

Joris_Scholte

CiteerDaarom hou ik niet van Ferrari en wel van AM en Maserati. Vooral een Quattroporte Ottocilindri. Poepie sjiek, 4 persoons en dat gaat hárd...  ;D
AM en Maserati is echt top! Ik vind het alleen jammer dat zij bij Maserati die mooie LED-achterlichten hebben vervangen door die Vectra-units. :(

PieT111

CiteerVooral een Quattroporte Ottocilindri. Poepie sjiek, 4 persoons en dat gaat hárd...  ;D

Errug mooi :)
Busje komt zo!

levensnevel

Doe mij maar een Bora
http://www.geocities.com/MotorCity/Garage/6743/

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

PieT111

CiteerDoe mij maar een Bora

Ook mooi, maar wel meteen een heel ander type auto. Niet bepaald een "onopvallende" vierzitter met sportwagen prestaties. ;)

Busje komt zo!