Kom maar op.....met die beterschapswensen

Gestart door Domaso, 08-02-2007 14:29:34

Vorige topic - Volgende topic

Philip850

Heftig zeg. Hopelijk ben je er snel vanaf, veel beterschap nogmaals.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

jan piet

Hoi JP
Klinkt niet goed, blijkt dat een 5 pitter uiteindelijk betrouwbaarder is  ;)
Nog ff sterkte de komende tijd!
Gr,JP

Taranis

Pff, lijkt me knap irritant dat je over een paar weken weer moet...

Sterkte!

Tamarzilla

Sterkte,

Ik hoop zoiest zelf nooit te horen.

Beterschap
T5, rica getuned

Domaso

Hallo mede roffelaars,

Hartelijk dank voor jullie reacties! Het doet me deugd om zoveel  steunende woorden te krijgen van (relatief) onbekende mensen.

Gezien het feit dat dit topic in het webdagboek staat (was niet mijn idee) geef ik maar ff een update.

Afgelopen donderdag dus thuis uit het ziekenhuis. Donderdagavond rugpijn en pijn in m'n onderbuik. Vrijdagmorgen om 10.00 uur bij huisarts urine achtergelaten voor onderzoek. Was rond 11.30 met 2 dochters onderweg in de roffel. Kreeg zo,n pijnaanval dat ik niet meer kon rijden. Auto langs de kant, half op fietspad, half in berm en uitgestapt. Dacht dat ik van m'n stokje ging. Na 10 min. zakte het een beetje en ik direct naar de huisarts waar ik 'n nieuwe aanval kreeg. Wat bleek: nierkoliek; ik had last van 'n niersteen. Kreeg een spuit tegen de pijn en zetpillen voor thuis. 1,5 uur later al de eerste pil gepakt maar dat bleek niet te werken. Om 15.00 weer naar de huisarts. Weer een spuit en morfine pillen voor thuis. Eerst wilde hij me een morfinespuit geven maar dat vond ik toch iets te veel van het goede. Zaterdagmiddag (na talloze aanvallen) na het ziekenhuis. Weer een andere spuit en andere pillen. Vandaag nog nauwelijks pijn (afkloppen) en ook geen medicatie genomen (ben ik toch al niet gek op).

Afgelopen week was geen pretje maar als ik dan denk wat andere mensen (ook op dit forum) voor een problemen voor hun kiezen krijgen dan valt het allemaal nog wel mee (behalve als je midden in een koliek zit misschien  ;D).
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Sterkte maar weer... duurt allemaal iets langer dan vooraf gedacht dus ::)

Turbobiker

Zit niet echt mee :-\ Sterkte ook maar weer met deze poging van je lichaamm jou er onder te krijgen te overwinnen...
De Tussenpaus

Niek

Heel veel sterkte en beterschap gewenst! Het is toch niet niks allemaal, hoop voor je dat het snel allemaal achter de rug is!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 18-02-2007 16:10:57
Zit niet echt mee :-\ Sterkte ook maar weer met deze poging van je lichaamm jou er onder te krijgen te overwinnen...

mee eens :-\

If it's not blown, it sucks...

animalT5R

Vind het nogal wat kerel.
Ze zeggen altijd dat alles in 3 komt,hoop voor je dat het niet zo mag wezen,je heb al genoeg voor je kiezen als ik het zo lees.
Sterkte .

Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Domaso

I 'm back!

Hallo roffelaars.

Ik ben weer thuis. In kleine kring was het al bekend dat ik afgelopen donderdag weer op herhaling moest voor m'n hart.
Donderdagmiddag om 13.30 uur moest ik me melden in het AZM Maastricht. 's Middags enkele onderzoekjes waarop een hartfilm. De verpleegster vond het vreemd dat ze geen afwijkingen zag. Vanmorgen om 11.30 uur was ik op de OK. Eerst het hele gedoe van verdoven van je liezen (erg pijnlijk). Dan katheters naar binnen richting m'n hart. Uiteindelijk zaten er 5 in, 2 via links en drie via rechts. Toen begon het zoeken naar de extra elektrische verbinding die moest worden weggebrand. Echter onvindbaar! D.m.v. verschillende " trucjes" ( lees: verschillende infuusvloeistoffen) zoals de catheriseur het noemde werd geprobeerd de verbinding te lokaliseren echter zonder succes. Volgens hem was de verbinding waarschijnlijk erg dun/zwak en is ze bij de vorige operatie al getoucheerd en daardoor stuk gegaan. Ergo: er hoefde niets weggebrand te worden. Er is ook geen kans volgens hem dat het nog een keer terug komt. Tegen 21.00 uur was ik weer thuis.

Het was dus niet iets wat m'n leven beheerste maar in je achterhoofd is er toch soms een stemmetje dat ervoor zorgt dat je het niet vergeet. Je kunt er ook geen rekening mee houden want het kan net zo goed mis gaan tijdens het sporten als wanneer je in je bed ligt (en slaapt).

Kortom, vandaag begin ik aan een nieuw leven zonder stemmetje. :eusa_dance:

Gezonde groeten, Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Taranis

V70geRwin

Kijk, goede berichten aan het eind is altijd mooi.
Gefeliciteerd met de uitslag!

gr,
Gerwin

KUKO (Rob)

Kijk dat zijn de betere berichten , en nu gaan met die banaan. En neem t ervan.