V70 Bi-fuel rijder stelt zich voor

Gestart door Gj-070, 15-05-2009 22:29:32

Vorige topic - Volgende topic

Gj-070

Hallo,

Sinds enkele maanden in het bezit van een zwarte V70 Bi-fuel,bj 1999.
De auto reed en rijd in de regio Doetinchem.

Hij heeft al wel veel kilometers gereden, maar het lukte niet in mijn zoektocht een V70 classic met lpg en weinig kilometers te vinden, deze auto was wel netjes onderhouden en met boekjes vandaar dat het deze toch geworden is.

Deze motor heeft helaas geen hydraulische klepstoters, ben over 100.000km aan de beurt voor het kleppen stellen "kassa", maar het duurt gelukkig nog een paar jaar voor ik zover verder ben.

Optisch hebben jammer genoeg het rechter achter portier en de bumper hoeken wat parkeer schade, dit ter zijner tijd samen met een achterklep spoilertje maar een keer laten spuiten.

Hierbij wat fotootjes:

Onder tussen al enkele informatieve artikeltjes gelezen op deze site met mooie foto reportages.

Onlangs een Vag-KKL USB-OBDII kabel aangeschaft, ondanks het vele proberen en het lezen van de verschillende draadjes die hierover, lukt het nog niet enig contact met de auto te krijgen. Geprobeerd met 3 verschillende progamma's en diverse instellingen. Wellicht is er iemand in de regio die mij kan laten zien wat ik verkeerd doe ?

Tot horens / ziens,
GJ-070

hanss850

Welkom hier op het forum, en uhh mooie foto's

Hans
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Claudia

En wéér een Doetinchemmer erbij! :D
(welke buurt ongeveer?)

Mooie auto!
Welkom ook.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Bouke

welkom Hans

Mooie bak en veel plezier met roffelen ;)

eau rouge

mooie introductie en met foto's!  gefeliciteerd met die mooie zwarte en veel km plezier!

Gj-070

Hallo,

Standplaats van de auto is Hof van Rome.

Zag vorige week een foto op dit forum die genomen was in de buurt, de blauwe R van "'993gt2", hij heeft mij eigenlijk aangespoord mij voor te stellen.

Pas sinds ik in deze auto rijd is het mij gaan opvallen dat er nog erg veel meer van dit type auto's rond rijden in de regio.

Groet

arjen850

he hans welkom op dit forum,en gefeliciteerd met je roffel..
mooie autp hoor..

gr arjen ;)

hathü

Vanuit het centrum van Doetinchem, welkom op dit mooie forum. Ja, er rijden heel veel mooie roffels rond in onze woonplaats.
Veel plezier en geluk ermee.

Groet Harry

--BUMP--

Ah, daar kom ik regelmatig langs met een knalgroene bestelbus van de Woontuin! Zal wel een keer toeteren als ik je zie!

Leuke auto overigens, veel plezier ervan!  :eusa_clap:

993GT2

Ja hoor!! Daar is ie dan met z'n roffel ;D

Welkom op het forum en wellicht tot zwaais binnenkort (roffels staan bijna op zichtafstand geparkeerd)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Claudia

Niet overdrijven he! ;D

Ik reed er net langs.
Mooie V70! (in het donker tenminste ;D)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"