Aanpassing voorspoiler 94-96 model

Gestart door ed, 25-04-2003 13:03:18

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

een bumper van een V80 zal moeilijk worden want die bestaat namelijk niet  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ed

Citaat van: Diablo op 01-05-2003 23:36:02
Dan zou ik er niks aan doen,maar gewoon sparen voor een T5 of een R,want je krijgt er later spijt van.geloof me,diegene die nu in m,n T5 rondrijd lacht zich rot,compleet R uitgevoerd alles origineel dealer gekocht,maar ik heb er niet veel extra,s voor gekregen.Ze blijven puur naar de handelswaarde kijken,en waar veel van zijn drukt de prijs gigantisch.....

Ik ben het helemaal met je eens. Maar.. mijn auto is ook een beetje een hobby. Ik kan er dus niet vanaf blijven. Het verander/verbeter virus blijft altijd een beetje sudderen. Ik moet alleen lang zoeken, want ik zoek een T5 met LPG en niet al teveel km's. Op dit moment staan er twee te koop Nordic en Schmit, maar ik wil nog minimaal een jaar in mijn auto rondrijden. Ik heb er al erg veel aan vernieuwd afgelopen jaar, en daar wil ik nog even plezier van hebben. Dan geld hetzelfde als wat jij zei: de volgende eigenaar lacht zich rot!
De velgen heb ik alvast: originele titans! Nu de auto nog.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

ed

Citaat van: BenC70ES op 02-05-2003 00:11:47
een bumper van een V80 zal moeilijk worden want die bestaat namelijk niet  :P

Inderdaad, een tikfoutje, moest natuurlijk V70 zijn. ik heb het maar gauw verbeterd in de tekst!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Rudi

Citaat van: ed op 02-05-2003 11:23:43
Citaat van: Diablo op 01-05-2003 23:36:02
Dan zou ik er niks aan doen,maar gewoon sparen voor een T5 of een R,want je krijgt er later spijt van.geloof me,diegene die nu in m,n T5 rondrijd lacht zich rot,compleet R uitgevoerd alles origineel dealer gekocht,maar ik heb er niet veel extra,s voor gekregen.Ze blijven puur naar de handelswaarde kijken,en waar veel van zijn drukt de prijs gigantisch.....

Ik ben het helemaal met je eens. Maar.. mijn auto is ook een beetje een hobby. Ik kan er dus niet vanaf blijven. Het verander/verbeter virus blijft altijd een beetje sudderen. Ik moet alleen lang zoeken, want ik zoek een T5 met LPG en niet al teveel km's. Op dit moment staan er twee te koop Nordic en Schmit, maar ik wil nog minimaal een jaar in mijn auto rondrijden. Ik heb er al erg veel aan vernieuwd afgelopen jaar, en daar wil ik nog even plezier van hebben. Dan geld hetzelfde als wat jij zei: de volgende eigenaar lacht zich rot!
De velgen heb ik alvast: originele titans! Nu de auto nog.

Oke,suc6 iig.Ik moet zeggen dat de Wilhelmina Garage een redelijk bod deed,een jaar geleden.Maar daar stond dan ook 1 tegenover van iets van 85000nlg[2.3/4 traps]Ik heb ,m trouwens bij een kennis van me ingeruild en die heeft me ook gematst,en ik wou ook geen ander hebben dan deze[2.4/5 traps],mooi opgelost dus :) Zelfs de airco heb ik nog laten maken,al met al heel wat geld "weggegooid" 8) ;)
Dr.Go-Fast...