ik ben verliefd geraak op een nissan skyline r33 gtr

Gestart door nico1, 10-02-2007 00:40:19

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: nico1 op 11-02-2007 00:38:30
ik heb deze gezien

kost 22.500, met ned. kenteken

Ik zag vandaag nog een R32 in het wit bij Alkmaar, rijdend nog wel. Blijft een soort droomauto (de R34 dan inderdaad), maar het speciale is er inmiddels wel vanaf omdat het overgrote deel van de eigenaren op zijn zachtst gezegd niet helemaal juist zijn :-\
De Tussenpaus

Rudy-M

Citaat van: nico1 op 11-02-2007 00:21:34
kijk iemand naar mijn hart,  jij snapt het.   wilde alleen maar aan geven als ik ooit een andere auto zou kopen zou dit een goede optie wezen

Auto's zijn een van die dingen die echt onder persoonlijke smaak vallen, de één vindt dit model mooi en de ander vindt het weer helemaal niks. Net zoals met de Skyline dus. Ik vind het wel een gave wagen en mocht je ooit een willen en kunnen kopen, wie zijn wij dan om je tegen te houden. Maar iedereen heeft recht op een mening, dat kun je ook niet tegenhouden.

Ik zou wel nog even genieten van de C70, zolang de lak nog niet uitgehard is ;D

nico1

ja de lak is nog nat :laugh:
ga niet gelijk in zo'n nieuw avontuur, was alleen benieuwd wat de volvo rijder er van vond.
ik ga eerst mij volvo nog ff onder handen nemen. een 19t erin ,en dan zien we wel weer verder.
carbon blauw das mijn volvo nou

haRtV70R

[move][/move]

Taranis

Moet dat een R1 voorstellen?! Geloof d'r geen barst van  :eusa_wall:

Lijkt me meer een 600...

Begrijp me niet verkeerd: een R1 zou het waarschijnlijk (nou ja, zeker, eigenlijk) nog steeds niet gewonnen hebben, maar deze trekt écht niet zo hard als een R1 kan...

Turbobiker

Citaat van: Taranis op 12-02-2007 22:27:43
Moet dat een R1 voorstellen?! Geloof d'r geen barst van  :eusa_wall:

Lijkt me meer een 600...

Begrijp me niet verkeerd: een R1 zou het waarschijnlijk (nou ja, zeker, eigenlijk) nog steeds niet gewonnen hebben, maar deze trekt écht niet zo hard als een R1 kan...

Vertekent door de ongelofelijke  acceleratie van de 'B'. Vanaf 200 trekt een R1 het echt niet meer, die gaat dan al moeite hebben met een Techart Porsche...
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 12-02-2007 22:32:34
Vertekent door de ongelofelijke  acceleratie van de 'B'. Vanaf 200 trekt een R1 het echt niet meer, die gaat dan al moeite hebben met een Techart Porsche...

Als jij het zegt... jammer dat je geen snelheidsmeter of gear indicator ziet op die R1, maar ik vind de toerenteller zo traag gaan?
Vind 'm ook zo tam klinken... deed mij heel erg denken aan het rijgedrag van de GSR600 die ik vorig jaar gehuurd heb  ::)

Maar denk ik idd wel dat je misschien niet helemaal ongelijk hebt ja (maar gelijk heb je zeker niet ;D ) (schitterend dat ik 'm nu al kan gebruiken ;D ;D ), die 'B' kan 400+, die R1 heeft het bij ruim 300 wel een eind bekeken...

Duell

Citaat van: Taranis op 12-02-2007 22:48:55
********bla bla******* die 'B' kan 400+, die R1 heeft het bij ruim 300 wel een eind bekeken...

Maar die Bugatti moet dan eerst wel zijn spoiler vastzetten, en zoals op het filmpje zichtbaar bewoog die, dus hij staat niet in super mode  :eusa_shhh: