[Forum-meeting] Uitdeuk zonder spuiten dag 2007.

Gestart door CeeBee, 13-02-2007 20:11:38

Vorige topic - Volgende topic

AntonioMontana

CeeBee & x-pair bedankt voor de organisatie! Ik was gelukkig vroeg genoeg aanwezig zodat ik op tijd weer op mn werk kan zitten nu, en de deuken uit mn motorkap zijn allemaal weg, top!

BlackWolf

Ik ben ook hartstikke tevreden, bedankt voor deze goed georganiseerde uitdeuk dag Chris.  :eusa_clap:
V40 2.0T Zwart Metallic: 3" RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter, dual stage custom waterinjectie, MTE remap, Gegroefd en geboord remschijven, Goodridge remslangen. 4mm intrax verlaagd, enz enz

Henkie P

Ben ook dik tevreden auto is weer beetje strakker geworden, nu nog de andere bumper monteren, bedankt Chris en x-pair

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-05-2007 12:07:02
Als het goed is, wordt er volop gewerkt bij Chris op de zaak. Jammer dat het weer (veel) minder is dan vorig jaar....  :-\

We hadden prima weer  :eusa_dance:

Chris bedankt!

Enige minpuntje was het aantal forumleden wat niet op is komen dagen (zonder zich af te melden), diep triest als je 't mij vraagt.

thuur

Chris, bedankt :D

Het was helemaal top! Bedankt, ook x-pair!

Gr 8)

Emiel

Ben ook weer thuis vanuit uithoek ergens in holland.

Hoefde niets uitgedeukt te worden, maar had een kofferbak vol met zooi (stoffellijke overschotten e.d.), die ik kwijt moest.

Na afloop nog gespeeld, naja bRutus heeft gespeeld met een nieuwe M5  8). Daarna een minimeet in DH bij Alex. Bij Gouda een oude M5 tegengekomen maar die had er geen zin an.

Chris + collega's bedankt voor de goede catering + gezelligheid!

Jammer van de afmeldingen...

Laserblue

Citaat van: Taranis op 12-05-2007 16:11:16
Als het goed is, wordt er volop gewerkt bij Chris op de zaak. Jammer dat het weer (veel) minder is dan vorig jaar....  :-\

Chris bedankt!