[Forum-meeting] Uitdeuk zonder spuiten dag 2007.

Gestart door CeeBee, 13-02-2007 20:11:38

Vorige topic - Volgende topic

AntonioMontana

CeeBee & x-pair bedankt voor de organisatie! Ik was gelukkig vroeg genoeg aanwezig zodat ik op tijd weer op mn werk kan zitten nu, en de deuken uit mn motorkap zijn allemaal weg, top!

BlackWolf

Ik ben ook hartstikke tevreden, bedankt voor deze goed georganiseerde uitdeuk dag Chris.  :eusa_clap:
V40 2.0T Zwart Metallic: 3" RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter, dual stage custom waterinjectie, MTE remap, Gegroefd en geboord remschijven, Goodridge remslangen. 4mm intrax verlaagd, enz enz

Henkie P

Ben ook dik tevreden auto is weer beetje strakker geworden, nu nog de andere bumper monteren, bedankt Chris en x-pair

Taranis

Citaat van: elianmars op 12-05-2007 12:07:02
Als het goed is, wordt er volop gewerkt bij Chris op de zaak. Jammer dat het weer (veel) minder is dan vorig jaar....  :-\

We hadden prima weer  :eusa_dance:

Chris bedankt!

Enige minpuntje was het aantal forumleden wat niet op is komen dagen (zonder zich af te melden), diep triest als je 't mij vraagt.

thuur

Chris, bedankt :D

Het was helemaal top! Bedankt, ook x-pair!

Gr 8)

Emiel

Ben ook weer thuis vanuit uithoek ergens in holland.

Hoefde niets uitgedeukt te worden, maar had een kofferbak vol met zooi (stoffellijke overschotten e.d.), die ik kwijt moest.

Na afloop nog gespeeld, naja bRutus heeft gespeeld met een nieuwe M5  8). Daarna een minimeet in DH bij Alex. Bij Gouda een oude M5 tegengekomen maar die had er geen zin an.

Chris + collega's bedankt voor de goede catering + gezelligheid!

Jammer van de afmeldingen...

Laserblue

Citaat van: Taranis op 12-05-2007 16:11:16
Als het goed is, wordt er volop gewerkt bij Chris op de zaak. Jammer dat het weer (veel) minder is dan vorig jaar....  :-\

Chris bedankt!

Enige minpuntje was het aantal forumleden wat niet op is komen dagen (zonder zich af te melden), diep triest als je 't mij vraagt.

da's altijd weer jammer ja  :-\
op een normale meeting maakt het niet zo veel uit, maar hier wordt op je gerekend >:(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Taranis

Citaat van: Emiel op 12-05-2007 16:50:34
maar had een kofferbak vol met zooi (stoffellijke overschotten e.d.), die ik kwijt moest.

Wil je ze de volgende keer niet meer midden op de A20 pleuren? Een 3-serie reed z'n voorbumper er op stuk ::) (alleen wist ik toen niet dat het jouw rommel was :P )

Emiel

elianmars

Chris bedankt!

Dus er zijn er nóg minder gekomen dan er resteerde op het lijstje?  :eusa_think:

koi58

2 van de 3 deukjes weg das mooi en vond het nog gezellig ook top bedankt

dirk

tijzio

Het was top. Vroeg heengegaan. Eerst deukjes uit de portier. Dat was een makkie voor de mannen van X-pair. Helaas kon het dak niet zonder meer gerepareerd worden. Kleine teleurstelling. Hemeltje moest er voor los. Uiteindelijk Chris geholpen om hemeltje even los te halen. Daarna was het dak repareren een "makkie"". Echt kunstenaars zijn het.
Uiteindelijk nog even blijven hangen en dan nog een paar deukjes ontdekken.  :eusa_wall:
Gelukkig konden deze ook nog gerepareerd worden. De auto is op het oog weer helemaal deukvrij.
Gezellige en goed georganiseerde dag. Hoop andere Volvo's gezien. Altijd leuk.

Ties

Echt een leuke middag! Mooi om te zien hoe ze die deukjes wegduwen. Al blijft 't voor mij een beetje hocuspocus. Die kerel was met 7 kleine deukjes een kwartiertje bezig.  :o Echt vaklui! (en niet duur!)
Wel een eind je rijden maar dat vindt ie alleen maar mooi...
Echt een mooi initaitief!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

MarkoC70T5

Citaat van: elianmars op 12-05-2007 17:58:25

Chris bedankt!

Dus er zijn er nóg minder gekomen dan er resteerde op het lijstje?  :eusa_think:

Ja het is echt gewoon schandalig  er zijn er van de lijst nog 6 a 7 niet gekomen zonder af te meldingen.
Ik vindt dat gewoon echt niet kunnen.  De mensen van xrepair rekenen gewoon op een aantal mensen ivm met hun bezetting.  Hier  moet de volgende keer echt rekening mee gehouden worden.    (black list :-)  )
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Rudy-M

Ja, kan alleen beamen: superiniatief!

Erg geil, hoor Emiel (oh, zie bij de mijne dat vieze deukje bij de spiegel :-X)

Master at work

En weer strak! 8)

Chris en collega's van X-Pair: hartstikke bedankt!