Ik ben...

Gestart door JeroenW, 15-02-2007 14:35:11

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: JeroenW op 02-06-2007 20:15:36
achter de roffel mijn andere liefde waar ik helaas afscheid van moet nemen (iemand interesse? ;D)

:eusa_eh:

Ach ja, liefde maakt blind he ;D

Zonder gein, welkom op het forum! Strakke bak zeg :eusa_clap:

En succes met de verkoop ;)

Gr 8)

Chris

Heel eRg mooi! Veel plezier met je monstertje! ;D

JeroenW

Citaat van: pwassink op 02-06-2007 20:29:14
Ziet goed uit !

Heb jij nu meegespoten bumperstrips en deurstrips ?

klopt, is geen bewuste keuze. Ik had al moeite genoeg om een goeie zwarte T-5R te vinden, dus ben daar niet kritisch op geweest. Ben er nog niet uit wat ik mooier vind origineel of gespoten. Ga ik me later wel druk om maken, nu eerst maar eens goed kenis maken met mijn nieuwe monster. Dan ga Ik eerst mijn lijstje met practische aanpassingen/aanvullingen afwerken voor ik me op optische en luxe dingen ga richten.

Citaat van: 850 T5 Freak op 02-06-2007 20:38:04

ps.  :eusa_shhh: je koplampwissertje ontbreekt  :eusa_shhh:  ;D

heb ik in alle eerlijkheid nog niet goed naar gekeken, maar dat dacht ik al gezien te hebben. Lijkt me niet zo moeilijk te krijgen toch?

850 T5 Freak

nee hoor gewoon bij de dealer een setje koplampwissertjes halen, erop klikken en je bent klaar  :eusa_dance:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

)()()sT

Mooie kar man!!!!!!!

Maarre... wat voor spoilertje is dat eigenlijk? Ik heb dat model nog nooit gezien, of zijn mijn ogen momenteel nog te troebel?  :eusa_shifty:

Veel plezier met deze prachtauto!

breakman

super bolide !!!

proficiat met je aankoop ! wagen ziet er echt super uit !

veel rijplezier  8)

JeroenW

Citaat van: )()()sT op 03-06-2007 10:41:30
Mooie kar man!!!!!!!

Maarre... wat voor spoilertje is dat eigenlijk? Ik heb dat model nog nooit gezien, of zijn mijn ogen momenteel nog te troebel?  :eusa_shifty:

ja ik weet ook niet precies wat het voor spoilertje is, hij is vergeleken bij de meeste vrij kort en smal lijkt het. Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wellicht ga ik m wel vervangen voor een met remlicht. Ik ben er nog niet over uit of ik m zo nou wel of niet mooi vind.

GeertG

Gefeliciteerd met je wel heel mooie aanwinst !!!!  wow....... (alleen dat spoilertje  :eusa_eh:)

Veel plezier ermee
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Black Magic

Citaat van: JeroenW op 04-06-2007 12:07:33
Citaat van: )()()sT op 03-06-2007 10:41:30
Mooie kar man!!!!!!!

ja ik weet ook niet precies wat het voor spoilertje is, hij is vergeleken bij de meeste vrij kort en smal lijkt het. Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wellicht ga ik m wel vervangen voor een met remlicht. Ik ben er nog niet over uit of ik m zo nou wel of niet mooi vind.

Dit is geen orginele volvo spoiler, ik heb em wel eens vaker gezien op een 850 estate  :)

Zeer fraaie roffel trouwens , veel plezier ermee.

Groeten,

Maarten.

R o b

Citaat van: JeroenW op 03-06-2007 00:41:15
Ben er nog niet uit wat ik mooier vind origineel of gespoten.

Dan maak het maar weer origineel!   ;D

Wat een prachtbak....zo vind je ze maar af en toe. Via de reguliere duitse autosites gevonden!?

Veel rijplezier, en zet maar vol met foto's hoor dit topic!

Gr, Rob

JeroenW

Citaat van: R o b op 04-06-2007 19:53:43
Citaat van: JeroenW op 03-06-2007 00:41:15
Ben er nog niet uit wat ik mooier vind origineel of gespoten.

Dan maak het maar weer origineel!   ;D

Wat een prachtbak....zo vind je ze maar af en toe. Via de reguliere duitse autosites gevonden!?

nee, ik ben de 4e eigenaar en de 3e Nederlandse. De auto is gekocht in 2004 van de eerste Duitse eigenaar en ingevoerd.

JeroenW

vandeweek de airco laten vullen bij aircohelper, wat een feest! Van sauna naar koelkast. Erg prettig adres overigens dat ik van het forum heb geplukt. De eigenaar rijdt zelf een roffel met 650.000 km op de teller. Wat mij betreft een aanrader.
Vandaag, met dank aan Gerwin, een Blitzsafe geinstalleerd. Briljant apparaatje, binnen 2 minuten hoorde ik de muziek van mijn Ipod door de speakers!! Verder een honden/bagagerek geinstalleerd en een rubberen mat voor achterin gekocht zodat de hond de bekleding niet vernaggeld. Maandag worden er sleuteltjes van de startonderbreker bijgemaakt en een week later wordt hij even helemaal nagekeken. Dan is ie klaar voor de vakantie en genoeg geld uit gegeven aan nuttige en noodzakelijke dingen.
Als ik terug kom van vakantie ga ik maar eens nadenken over een verlanglijstje voor minder nuttige dingen....