Geboorte van een SwedeDemon..

Gestart door Johann, 21-02-2007 16:32:47

Vorige topic - Volgende topic

wepster

sorry maar naar mijn mening was die auto op de orginele velgen een geweldig mooie auto maar dit doet hem geen goed  :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

maar het gaat er om dat jij ze mooi vind johan ti's maar goed dat smaken verschillen :o

mehn

Citaat van: wepster op 22-03-2007 18:04:52
sorry maar naar mijn mening was die auto op de orginele velgen een geweldig mooie auto maar dit doet hem geen goed 

Dat ding is origineel erg lelijk. In deze uitvoering vind ik het er niet eens zo gek uitzien ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

wepster

Citaat van: mehn op 22-03-2007 18:16:35
Citaat van: wepster op 22-03-2007 18:04:52
sorry maar naar mijn mening was die auto op de orginele velgen een geweldig mooie auto maar dit doet hem geen goed 

Dat ding is origineel erg lelijk. In deze uitvoering vind ik het er niet eens zo gek uitzien ;D

wel goed lezen maikel ik had het over de orgineele velgen niet over de dingen die er verder aan zijn gedaan die vind ik verder wel geweldig uitzien

Jeroentjuh

Netjes hoor, staat echt goed. Welke banden liggen er nu op?

Johann

Bridgestone RE050A 215/45-18

Zippo

Lindert Bogers

Lindert Bogers

BenC70ES

Ziet er wel 'racy' uit maar meer Titan kleur had ik mooier gevonden en dan zouden ze ook een stuk groter lijken...

Of hangen ze gewoon al vol remstof?  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Zal ik mijn mening dan maar voor me houden ??

:eusa_drool:

DAMN WAT EEN MOOIE AUTO IS HET NU !! wielen staan er echt super mooi onder.  :eusa_dance:

HaRdCoRe-WeZ

Vertigo

Citaat van: The Driver op 15-03-2007 23:41:26

Die moet je me dan van het weekend maar eens laten zien, Jens. Kijken of ie met 185 kan ;)

Prima! 180 lukte ook zonder problemen met een oude Mazda 626 Coupe, zal met een C30 dus zeker wel moeten lukken

Barry_C70

I'm not sure I'm a fan of the design, those look like the smallest 18" rims I've ever seen, maybe its the huge wheel arches.

What about your black multispoke rims you use on the SDII, have you tried those on here?

I'm sure its just the pictures though, in person I'm positive I would love the look. and I agree with Ben, a more graphite look is something I would have gone for, or maybe a more gloss black rim.

Johann

Ze lijken klein omdat er een 45 serie band op zit..  ;)