[www.VARFARD.nl] 15-04-2007!

Gestart door RonnieDuck, 09-04-2007 08:02:24

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Citaat van: M a r c op 16-04-2007 08:33:23

En deze blijf ik ook heel stoer vinden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=GKVOZ6DG

Ik heb hem ook eens van dichtbij bekeken en dacht eerst aan Polarissen maar dat zijn het niet volgens mij. Zaten in ieder geval vreemde naafdoppen op.

Komen de foto's in grotere resolutie dan bovenstaande foto's op de Var Fard site Marc?
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

fearless

Citaat van: RRRRR_Ramon op 17-04-2007 20:03:36

Ik heb hem ook eens van dichtbij bekeken en dacht eerst aan Polarissen maar dat zijn het niet volgens mij. Zaten in ieder geval vreemde naafdoppen op.

Had Tom er geen Azev's onder zitten ??

RRRRR_Ramon

Citaat van: fearless op 17-04-2007 20:08:14

Had Tom er geen Azev's onder zitten ??

Ja dat stond er op de naafdop inderdaad; AZEV  :eusa_doh:

fearless

M a r c

Komen de foto's in grotere resolutie dan bovenstaande foto's op de Var Fard site Marc?

Yep, ik ga ze zo dadelijk naar de server uploaden.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

roelsmeekens

wel even bij vermelden wie de winnaar was  :eusa_whistle: :P
WWW.SMEEKENS.NL    

RRRRR_Ramon

Citaat van: M a r c op 17-04-2007 21:02:52

Yep, ik ga ze zo dadelijk naar de server uploaden.

Schiet es op..................  ::)  ;D

Hengeveld

Het was inderdaad een fantastische rit op een fantastisch mooie dag. Mijn broer en ik met navigatoren Frank Woets en Robert Denham zijn aan de start verschenen met twee Amazones. En wij zijn gefinished in een Amazone en een S70.

Een lager in het differentieel is waarschijnlijk kapot van mijn Amazone, dus die hebben we moeten achterlaten bij een aardige mevrouw in Dodewaard. Het differentieel maakte al lange tijd wat meer lawaai dan normaal, dus het was niet volledig onverwacht. Terwijl de navigatoren daar bleven, zijn mijn broer en ik naar Velp (Gld) gereden, mijn S70 met aanhanger meegenomen, aanhanger in Dodewaard achtergelaten en de rit weer vervolgd met Amazone en S70.

Doordat we de verloren tijd in moesten halen, hebben we wel enkele ANWB-borden gemist. Overigens een leuk idee! Weer eens wat nieuws. Op de pont begon de Amazone van mijn broer het wat warm te krijgen. De temperatuur boven het asfalt heeft die dag de 32 graden gehaald, volgens de boardcomputer. De lamellen van zijn radiator bleken dicht te zitten, door roest. Donderdag komt er meteen een nieuw koperen (was ijzer) binnenwerk in.

Ook zal mijn Amazone binnenkort weer rijden, dankzij Rob en Robert Straatman, die nog wel een differentieel hadden liggen. Nogmaals mijn dank hiervoor. Een grappige bijkomstigheid; Rob Straatman, een van de organisatoren van de Elandrun, bleek nog een 2de prijs voor mij te hebben, voor de categorie standaard 850 en 70-serie. Deze is officieel overhandigd toen we de Amazone naar de werkplaats in Buren brachten. Een fotootje plaats ik in het Elandrun-topic.

Maar dit was niet de enige prijs die we meenamen die dag. Wij kregen de pechprijs; een mooie V44 paraplu, zodat we niet natregenen bij een volgend pechgeval. Handig voor de Herfstrit. En Robert en ik gingen door het lint toen we hoorden dat er 225 ventieldopjes in het bakje zaten; exact het aantal dat wij dachten dat het was. Wij kregen een prachtige Var Fard-taart.

Om de drie prijzen te vieren hebben we nog een terrasje gepakt bij Buren. Het was dus een prachtig einde van een fantastische en erg gezellige dag. Complimenten voor de organisatie en we doen volgend jaar graag weer mee.

Twee equipes met drie auto's. Vlnr navigatoren Woets en Denham.

Meer foto's op http://www.mijnalbum.nl/album=JNECB6G3

Hen3

Citaat van: Hengeveld op 18-04-2007 11:22:03
Op de pont begon de Amazone van mijn broer het wat warm te krijgen. De temperatuur boven het asfalt heeft die dag de 32 graden gehaald, volgens de boardcomputer.

Heeft jouw Amazon een boardcomputer  ???
;)

Citaat van: Hengeveld op 18-04-2007 11:22:03
Complimenten voor de organisatie en we doen volgend jaar graag weer mee.

Ja... als je drie prijzen wint doe je graag nog een keer mee natuurlijk!

Hengeveld

@Hen3
Nee, de S70 heeft natuurlijk wel een boardcomputer, én airco  8)

En ach, 3 prijzen voor 3 auto's... Niet eens zo gek toch?   ;)