Doorrijden of toch maar eens kijken voor iets anders?

Gestart door J. Hoeksema, 25-02-2007 11:51:42

Vorige topic - Volgende topic

Roy V70R

Zelf heb ik ook vaak gedacht wat ik moet doen met de V70.
Doorrijden of inruilen :eusa_think:
Ik ben wel van mening dat als je een Volvo hebt met veel kilometers, het dan eigenlijk alleen mogelijk is om een redelijke prijs te krijgen, je de auto moet verkopen aan iemand van een Volvoclub of iemand van dit forum.
Als je bij een garage komt, krijg je bijna niets voor de auto terug.
Zo heb ik een keer meegemaakt dat bij inruil op een auto van 18.000 euro ik maar 7500 euro terugkreeg voor de V70.
Dit was voor mij in ieder geval te weinig, en ik kan de garagehouder ook niets verwijten, want een auto met veel op de teller is gewoon moeilijk te verkopen.
Ik ben nu ook aan het kijken naar een andere auto, en het hoeft ook absoluut geen Volvo te zijn.
Dus mijn advies luidt.......inruilen die handel, als je nu nog een leuke prijs wilt hebben voor je auto en niet teveel wil bijbetalen. :laugh:

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Clapton

Als je tevreden bent met je huidige auto, die én bedrijfszeker is én betaalbaar kun je denk ik het beste blijven rijden.

Indien je toch geld wilt uitgeven, koop dan een leuk projectje erbij, kan je toch sleutelen en goed en goedkoop blijven rijden, iedere andere auto die je koopt kost toch weer extra geld om het naar je zin te maken.

ronbroek

Citaat van: RRRRR_Ramon op 25-02-2007 13:35:32
Je bent niet meer te redden.......... je hebt het nu al over VW !!  :o :o :o

850 Club is leuker!!  8)

Mwa, een leuke Touareg V10 TDI erbij voor de dieselkilometers  :eusa_think:  ;D

FGG

Citaat van: Ronbroek op 25-02-2007 15:16:47
Citaat van: RRRRR_Ramon op 25-02-2007 13:35:32
Je bent niet meer te redden.......... je hebt het nu al over VW !!  :o :o :o

850 Club is leuker!!  8)

Mwa, een leuke Touareg V10 TDI erbij voor de dieselkilometers  :eusa_think:  ;D

Phaeton.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: