rijvaardigheidstraining

Gestart door ako, 28-04-2003 15:01:43

Vorige topic - Volgende topic

Pim_V70T5

Citaat van: Guido_Smit op 30-04-2003 21:41:04
Training ook mogelijk onder de automaatrijders?
Wij kunnen natuurlijk niet ontkoppelen indien nodig.

Iemand hier al ervaring mee of kennis?

Guido,
ik heb de training gedaan met V 70 automaat ging echt perfect, heb er erg veel geleerd wat de auto kan, kan meer dan ik durf...
sneller dan een nieuwe V70R

Pim_V70T5

Citaat van: PieT5 op 03-05-2003 16:04:29
Ik heb zojuist een in mijn ogen zeer teleurstellende offerte van Prodrive binnen gekregen. Voor 165 euro per persoon inclusief BTW. (23,58 euro catering ex btw, 117,64 euro training ex. btw) kunnen we exclusief een dagje met 40 Volvo's rondrijden op circuit Lelystad.

Ik had meer gerekend op zo rond de 120 euro in. BTW.

Als we het circuit niet exclusief afhuren kunnen we voor 180 euro in. btw meedoen, de korting bedraagt dus 15 euro p.p.
Niet echt de moeite om een hoop organisatorische rompslomp (met alle risico's vandien als no show, zieken en wanbetalers) op onze nek te halen.

Ik zal maandag eens kijken of de prijs fors naar beneden kan en anders stel ik voor om gewoon een keer een dag te prikken en met een groep tussen andere auto's mee te doen(niet exclusief dus).

Groet,

Pieter

ik ga graag mee afhankelijk van de datum, bij voorkeur op een doordeweekse dag

Pim

Plim

Ik heb zeker belangstelling om mee te doen. Als jullie het niet bezwaarlijk vinden, kom ik niet met m'n roffel, maar met m'n dagelijkse auto. Die gebruik ik tenslotte meer.

Pascal
Venetian Red

levensnevel

De boef ,

die 165 Euri is gewoon het bedrag wat iedereen betaald :o
http://www.prodrive-training.nl/trainingindex.php?page=trainingalgemeen

levensnevel  
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

PieT111

Ik heb het "geboefte" ;) vandaag gebeld, de persoon die de offerte gemaakt heeft was helaas niet aanwezig maar ik wordt morgen teruggebeld.

Busje komt zo!

Pim_V70T5

Citaat van: Sebast1aan op 28-04-2003 19:30:57
Citaat van: Pim_V70T5 op 28-04-2003 17:32:19
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag een training gedaan bij prodrive-training.nl in Lelystad en sta weer vebaast wat een V70 T5 kan en dan met name het verschil tussen met en zonder DSTC.

elandproef met 90 kilomter gedaan echt een eitje waar anderen bijvoorbeeld audi A4 ;D en mercedes C 320  ;D de grootste moeite hadden met 60 km pu.

echt een geweldige ervaring en de moeite waard om naar Lelystad te rijden ik heb ook een traininmg gevolgd op Zandvoort gewoon waardeloos

Houden ze bij hun ook rekening met een AWD? Ik wil ook al erg lang zo'n training doen, maar krijg het idee dat ze vooral voor voorwielaangedreven auto's zijn.

er werd niet apart aandacht besteed aan 4wd nou zat in onze groep alleen een impreza 4 wd, 1 achterwielaandrijver mercedes en verder alles voorwielaangedreven

Pim_V70T5

Citaat van: levensnevel op 28-04-2003 19:48:45
<OT>

PIM,

hadden ze bij ProDrive nog die gele seicento. Maart vorig jaar ben ik met een groep leden van Gummen.org op het RDW circuit geweest. Ook voor een rijvaardigheidstraining olv ProDrive.
Was een zeer leerzame dag en het slot: rondje op het ovaal, al die dikke bolides achter dat gele doosje en het stilstaan in de bocht was kostelijk.

<on topic>

Wellicht een idee in het najaar als groep roffelaars gezamenlijk bij ProDrive op het RDW circuit zo'n dag, specifiek gericht op de 850/V70, te organiseren.

levensnevel

geen gele ceicento gezien onze instructeur reed in een BMW 523i zijn we één rondje op de oval achter hem gereden max 140 kmpu (want er zat ook een seat toledo uit 1985? in onze groep). wel jammer had graag eens flink gekanld op het circuit

Sebast1aan

Citaat van: Pim_V70T5 op 05-05-2003 18:01:09
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag een training gedaan bij prodrive-training.nl in Lelystad en sta weer vebaast wat een V70 T5 kan en dan met name het verschil tussen met en zonder DSTC.

elandproef met 90 kilomter gedaan echt een eitje waar anderen bijvoorbeeld audi A4 ;D en mercedes C 320  ;D de grootste moeite hadden met 60 km pu.

echt een geweldige ervaring en de moeite waard om naar Lelystad te rijden ik heb ook een traininmg gevolgd op Zandvoort gewoon waardeloos

Houden ze bij hun ook rekening met een AWD? Ik wil ook al erg lang zo'n training doen, maar krijg het idee dat ze vooral voor voorwielaangedreven auto's zijn.

er werd niet apart aandacht besteed aan 4wd nou zat in onze groep alleen een impreza 4 wd, 1 achterwielaandrijver mercedes en verder alles voorwielaangedreven

Daz jammer.

Op zich wil ik absoluut meedoen, samen met mijn vrouw overigens en waarschijnlijk ook met mijn schoonvader, maar zowel hij als ik hebben een AWD en ik heb al eerder een traininkje mogen meemaken (met een Passat 4Motion destijds) waar ik met mijn 4WD niet heel veel aan had. Weet iemand of er bij Prodrive wel wat aandacht aan wordt besteed?

Pim_V70T5

Citaat van: Sebast1aan op 05-05-2003 21:36:24
Citaat van: Pim_V70T5 op 05-05-2003 18:01:09

Daz jammer.

Op zich wil ik absoluut meedoen, samen met mijn vrouw overigens en waarschijnlijk ook met mijn schoonvader, maar zowel hij als ik hebben een AWD en ik heb al eerder een traininkje mogen meemaken (met een Passat 4Motion destijds) waar ik met mijn 4WD niet heel veel aan had. Weet iemand of er bij Prodrive wel wat aandacht aan wordt besteed?

je kunt de directeur paul.maaskant@prodrive-training.nl  een mailtje sturen misschien met een speciaal verzoek  als jij dan toezegt met meer awd's te komen kan hij er een aparte groep van maximaal 8 personen van maken dan is het vooor prodrive ook interessant lijkt me

groet Pim

levensnevel

Pim,

als ik de website van ProDrive bekijk worden de groepen max. 8 deelnemers groot.
Dus dat (een aparte AWD groep) moet, ook op de dag van de training zelf nog, eenvoudig te regelen zijn denk ik zo.

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

PieT111

Vandaag weer contact gehad met Prodrive en verteld dat wij de offerte aan de hoge kant vinden. Hij zou ernaar kijken en mij volgende week maandag laten weten wat de uiteindelijke prijs wordt. Het was duidelijk dat hij nog marge had. Ik ben benieuwd wat het wordt en laat het weer horen.
Busje komt zo!

Sebast1aan

Ik had een mailtje gestuurd naar Prodrive over het AWD verhaal, maar geen reactie. Vandaag even gebeld dan maar. Het blijkt dus dat de training ook geschikt is voor AWD. Wel is het dan verstandig om met je eigen auto te rijden, omdat ze zelf geen AWD auto's hebben.

Ik doe dus mee als het door gaat. Ik heb sowieso al een slip training cadeau bon voor mijn vrouw besteld. Die is n.m. volgende week jarig :D

Reitse

Ehm... het is toch sowiezo de bedoeling in de eigen auto te slipcursussen???

Raf

dat dacht ik toch ook!!
ik hoef helemaal niet te weten hoe het is om met een daiwoo of een citroën te slippen.
alleen de 850 is goed genoeg. daar moet je tenslotte toch elke dag mee rijden!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Reitse

Citaat van: Raf op 08-05-2003 19:21:42
dat dacht ik toch ook!!
ik hoef helemaal niet te weten hoe het is om met een daiwoo of een citroën te slippen.
alleen de 850 is goed genoeg. daar moet je tenslotte toch elke dag mee rijden!

Raf
Precies!