Voor de tweede keer... [UPDATE!!!]

Gestart door T-5Richard, 17-05-2007 09:35:06

Vorige topic - Volgende topic

T-5Richard

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels al zo'n drie jaar de trotse bezitter van een rode roffel (2.5 10V Estate, 225.000km) ooit gekocht via dit forum notabene! Trouwe het rood is bijna rose inmiddels  ;D

Tijdens mijn orientatieperiode heb ik werkelijk alles wat op dit forum te vinden is/was verslonden. Zeer leerzaam. Ik moest (als Alfa-rijder) hel erg wennen aan de enorme kilometerstanden die jullie volkomen normaal vonden  :eusa_shifty:, maar heb toch maar een 850 bij de al aanwezige 156 gekocht. En daar heb ik geen moment spijt van gehad ::), wat een enorm fijne auto. Nu heb ik een andere baan en kan een auto van de zaak bestellen. Dat wordt een Alfa 159 (ik blijf ook een echte Alfist), dus heb ik inmiddels de 156 verkocht. Omdat ik niet voor de bijtelling van de 159 ga wordt de 850 dus ook voor mij de priveauto. Daarom werd het tijd voor een wat luxere uitvoering... ;D

Morgen ga ik bij een dealer hier in de buurt kijken naar een 850 2,5 20V Estate, want het MOET wel weer een 850 worden, die vind ik zelf toch wat mooier dan de V70. Dus ik wilde maar weer eens inloggen (ben meer een lezer), maar ik was mijn inlognaam EN password vergeten :eusa_silenced: Daarom maar weer een vers accountje aangemaakt. Nieuwe auto (hoop ik), nieuwe account!

[UPDATE]
Wat een bizarre manier om afscheid te nemen van je roffel! Ik had donderdagavond op het laatste moment nog een mooie R gespot bij Edward Smit Auto's in Heerhugowaard. Op de foto'e en in de omschrijvig: wat een beauty! Die moest ik dus echt eerst even bekijken voor ik een definitieve beslissing nam. Dus ik stond om 09.30 uur bij Edward op de stoep maarehhh... wat een tegenvaller :eusa_hand: Het interieur was volledig uitgeleefd en verder heb ik er maar niet eens meer naar gekeken...

Er was echter ook nog een stel dat op zoek was naar een Opel Omega Station, maar die was al verkocht en liepen dus ook weer naar buiten. Eenmaal buiten aangekomen vroeg ik of ze op zoek waren naar een fijne gezinswagen, en dat bleek idd het geval. Binnen 5(!) minuten waren we rond en zijn we naar het postkantoor gereden om de boel over te schrijven! :o Hij heeft me nog ff afgezet bij Ton van Kuyk in Alkmaar, en daar ging mijn roffel...

Ik heb proefgereden met de 850 waar ik in eerste instantie ook naar wilde kijken, wat gehandeld en er nog 4 nieuwe antracietkleurige 16" Columba's en Michelins bij geritseld. Uiteindelijk heb ik denk ik wel een goeie deal gemaakt (het blijft natuurlijk een dealer) met 6 maanden garantie, dus ik kan op mijn gemak de 'ongemakken' eruit laten werken. Ik ben de nieuwe trotse eigenaar van een 850 2,5 20V met automaat. Gecontroleerde kilometerstand: 151.000km! Maareh, dit is 'm (nu nog zonder de Columba's), ik heb een nieuwe roffel!
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

pwassink

Nogmaals welkom dan ..

Marrreeh, er staat ook een hoop over poetsen, rood hoeft geen rose te worden hoor !!
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Marc O.

Welkom! En die 159 is inderdaad ook een erg mooie auto (vooral de stationwagon in het zwart ;))
...The Nile isn't just a river in Africa...

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

kyro

welkom hier,

ennuh, je bent er al erg vroeg bij met auto-rijden
gezien je leeftijd :o
dus doe voorzichtig ;) ;D

gr

thuur

Richard?

Wederom welkom in ieder geval 8)

Gr ;)

T-5Richard

Citaat van: kyro op 17-05-2007 10:46:00ennuh, je bent er al erg vroeg bij met auto-rijden
gezien je leeftijd :o
Heeej... I wish! ;)
Da's de leeftijd van de roffel natuurlijk, 'het baasje' zit inmiddels al in z'n midlife, dus eigenlijk zou er als sportwagen een T-5 of een R moeten komen ;D.

Maareh, dan allemaal voor het warme (her-)welkom!
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

mr clubs

Welkom, en inderdaad, mooi rood is geen roze, met een beetje poetsen blijft hij wel mooi hoor.

gr Paul