De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Broabander

#1860
Zo, ben ik weer hoor ;D Lekker kouwe (6e) HertogJan nadat ik al mijn maten volkomen ingemaakt heb met karten ;D

@Dirk: ging best goed! Morgen/over 8 uur de tweede fitness van dit jaar ;)


Maargoed, dus over 6 uur weer op, moah, dalijk nog effe de stad in en een belgisch pilske vatten ;D


Nachtupdate: pompiedom
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

widebody

mogge heren, en dames. Zwiep, zwiep, zwiep. Wat is t toch weer een kl.teweer. Dan liever vorst. Maarja, kunnen we toch  nix aan doen. Iig gaan we weer, de volgende lange dag.

arjenT5R

jaahhh nog ff de nacht braken hier op de zaterdag avond! Morgen ochtend 8 uur weer aan de bak  ;D Nu nog maar ff op de kooi gaan liggen  :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Laurent

Navond! Om half 3 al uit mijn werk, maar nog geen zin :P Viel mee, maandag Dinsdag kroop ik er om 7 uur in de ochtend pas in.

CarolineB

Sliep al niet te best, gaat om half 5 de wekker voor Ernest. Nu dus echt klaarwakker  :eusa_wall:

UserID6342

Grmbl... kan niet slapen en ben kapotmoe.... Toch wilt het niet op de een of andere manier..

Midicijnman

Ik ken dat... Ik heb van die Nachtrust thee gekocht van Zonnatura. Werkt perfect. Gewoon een soort kruidenthee met valeriaan en andere tuinvulling. Na een half uurtje voel je je helemaal relaxed en kan je de slaap prima vatten.  :angel:
Tenzij je natuurlijk ergens over loopt te piekeren  :evil: dan is het gewoon moeilijk.

CarolineB

Citaat van: Midicijnman op 30-01-2012 01:33:59
Ik ken dat... Ik heb van die Nachtrust thee gekocht van Zonnatura. Werkt perfect. Gewoon een soort kruidenthee met valeriaan en andere tuinvulling. Na een half uurtje voel je je helemaal relaxed en kan je de slaap prima vatten.  :angel:
Tenzij je natuurlijk ergens over loopt te piekeren  :evil: dan is het gewoon moeilijk.
Die thee heb ik niet, maar een kop thee nu is geen slecht idee.
En dan maar weer proberen te slapen. Die rotwekker ook steeds om 4u :eusa_wall:
Fijn dat ie weer werkt, maar heb liever dat ie midden in de nacht thuiskomt ipv opstaan.
Want dat had ik vaak niet in de gaten.

Broabander

Ik mag mijn betere helft over 2 uurtjes weer wakker maken, ben ik klaar met de nachtdienst. Echt ontzéttend rustig vannacht. Al vanaf 1:00 niks te doen gehad zowat! Zometeen terugrijden in de eerste sneeuw, spannund! ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

850-2.520V-Driver

Citaat van: Broabander op 30-01-2012 05:10:38
Ik mag mijn betere helft over 2 uurtjes weer wakker maken, ben ik klaar met de nachtdienst. Echt ontzéttend rustig vannacht. Al vanaf 1:00 niks te doen gehad zowat! Zometeen terugrijden in de eerste sneeuw, spannund! ;D

Ik heb een minuutje of 20 geleden de C30 van m'n lieverd sneeuwvrij gemaakt en dr uitgezwaaid ;D


Broabander

Ha, zag die van mij er net toch wat minder winters uit, 6 sneeuwvlokjes en 'n drupje ijs. Maargoed, ik ben weer thuis, dus kruip m'n voorverwarmde bedje in. Dames en heren, ik wens u allen werkse en spreek u later vandaag ;)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342

En het is weer zo ver.... klaarwakker, kapotmoe en heb het ieder uur zien veranderen.... Grmbl :(

arjenT5R

Het is hier ook weer mis  ;D drive end lager van de generator van bakboords gasmotor in elkaar gedraaid.

Beetje gevogeld en we draaien nu op 1 gasmotor en 1 diesel motor, hoofdschakelbord opgesplitst ;D
Weer een primeurtje  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Broabander

Bah, nu nog een half uur en dan zit de nachtdienst erop, dan nog een uur naar huis sturen... Ben kapot, kan niet wachten tot ik in m'n bed lig.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342