De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: )()()sT op 21-04-2012 05:11:34
Ik lijk er wel een abb. op te hebben om op zaterdag om 5 uur klaarwakker te zijn  :eusa_eh:

Ik ook, kom net onder de douche vandaan en ik ga straks weer met de kids naar 't Zuije ..............

Groet,
Roger

viking_in_shorts

Ik om 6 uur ....

)()()sT

Door de week lukt 't me niet  :eusa_doh: ;D

viking_in_shorts

widebody

mogge. Lekker dagje. Zon, 20gr. Beloven ze. Ben benieuwd wat er van klopt. Afijn, just another day at the office, maw werken vandaag. 200% voor papa, meer dan de helft gaat naar de staat. Zucht.

grijzev70tdi

Ik ga nog wel even door ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Welterusten iedereen  ;D

Arjanestate

Nog 1,5 uur dan zit deze nachtdienst from hell dr op :eusa_dance:
854 T-5 ROOD 1994

rpakuypers

Zo, het is vakantie ! Ben net het bed uit gekropen en de 2 spruitjes liggen er nog in ............. mijn zoontje had ik al bij mij in bed gelegd en mijn dochtertje is er vannacht stiekem ook bij gekropen  :P Op naar de stortplaats met een fikse aanhanger vol (en een volgende lading wachtend in de garage), in de regen  :eusa_wall:

Groet,
Roger

grijzev70tdi

Zo weltrusten iedereen, het is mooi licht hier ;D

Broabander

Trusteh.... Hele avond zoektocht gehad naar potentiele opvolgers van de 850 (jullie zijn voorlopig nog niet van me af hoor, wees maar niet bang ;D), morgen weer een dag
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Miel850

Citaat van: Broabander op 21-06-2012 02:27:47
Trusteh.... Hele avond zoektocht gehad naar potentiele opvolgers van de 850 (jullie zijn voorlopig nog niet van me af hoor, wees maar niet bang ;D), morgen weer een dag

Dat moet toch niet zo'n moeilijke zoektocht zijn.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

elianmars

Citaat van: Broabander op 21-06-2012 02:27:47

Opvolger? Heb ik iets gemist?  :eusa_shifty:

Broabander

Haha ja sorry ik had een paar biertjes op en was niet helemaal helder meer, zal het de volgende keer wat minder cryptisch omschrijven. Nee als een soort van kostenmanagementstrategie in geval van een tweede auto op de spreekwoordelijke oprit. Wil de maandelijkse uitgaven aan auto's daarmee niet al te veel laten stijgen. Het verschil in maandelijkse kosten tussen de 850 (G2, zoals ik die nu rij) en een <1987 700 serie diesel is ongeveer €140 per maand, onderhoud is natuurlijk meer voor zoMn oud ding maar kan me niet voorstellen dat de onderhoudskosten van de diesel €1600 per jaar meer zijn. Dus daar kan al een deel van de maandelijkse bestedingsruimte voor een tweede auto'tje vrijgemaakt worden.

Maargoed, dat soort berekeningetjes maak ik dan de hele avond ;D En op buitenlandse websites kijken naar zo'n auto natuurlijk. Want hier in Nederland ben je pas vanaf €3-€4000 de man met een WB-vrije 700.

Maargoed, nu is het niet meer 's nachts en zal ik het topic niet meer misbruiken ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Sbv

Zie maar eens een goede te vinden zonder dat je er een vermogen moet in stoppen om het ding rijdend te hebben/krijgen. Een oude op gas iets ?

Er staat me overigens bij dat je bij een wb vrije nog wel de toeslag voor diesel dient te betalen tov benzine ?