De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: BBS op 16-06-2013 07:41:01
Citaat van: widebody op 16-06-2013 07:39:20
Kom je beneden, zit die sluipmoordenaar alweer rustig aan een konijn te knagen. In de huiskamer! :eusa_wall:
Doe dat lekker buiten, joh. Stomme k.tkat. Met je duffe harses een half konijn opruimen is niet grappig http://www.subaruclub.nl/forum/images/smilies/puke.gif
Hang die kat lekker zo'n kattebelletje om zijn nek en het is dan wel afgelopen met van alles naar binnen slepen. 8)

Of geef dat beest eens wat meer te vreten...

;D

Bert-Jan, hij kan de hele dag door eten hier. Er staat altijd voer klaar(brokjes). Die andere kat kijkt nog niet eens naar ander "vee". Alleen om te spelen!

Maar een halsbandje  :eusa_naughty:. Om 'm straks ergens aan hangend terug te vinden :eusa_snooty:.
Dat doen we maar niet.

BBS

Mijn broer heeft zelf ook 2 katten en die hebben wel een belletje om de nek hangen. Gaat tot op heden wel goed eigenlijk. In het begin moesten ze er aan wennen, maar nu geen enkel probleem meer.
Je kunt het ook doen zodra ze thuiskomen met een gast en dan na een poosje de bel er weer af. Net zo lang tot het goed gaat...
Volvoloos....

CarolineB

Onze rode donder heeft nu ook een bandje om met belletje, maar dat bandje heeft een veiligheidssluiting.
Die vinden we dus geregeld ergens in huis, dus kan best zo'n bandje.
Alleen ben ik bang dat als de kat verder komt dan alleen het huis het een duur grapje kan gaan worden...

En een mini-koeienbel aan een bandje helpt ook niet, de kat van mijn ouders kwam alsnog met van alles thuis :eusa_doh:

The Demon

De kat 's nachts gewoon binnen houden is ook een optie, dan kan hij nooit met iets aankomen.
En is hij buiten als je naar bed gaat? Lekker buiten laten tot je wakker bent en een eventueel kadootje kan "ontvangen".

Groet,
The Demon.

widebody

Citaat van: The Demon op 16-06-2013 21:18:11
De kat 's nachts gewoon binnen houden is ook een optie, dan kan hij nooit met iets aankomen.
En is hij buiten als je naar bed gaat? Lekker buiten laten tot je wakker bent en een eventueel kadootje kan "ontvangen".

Groet,
The Demon.
Gaat niet, Walter. De kattenbak en het eten staat in de serre. Dus moeten ze naar buiten, door de keukendeur. En dus kunne ze rondspoken 8)

Broabander

Nog 3 uurtjes en de nachtdienst zit erop!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

widebody

Yes!
We kunnen weer. Na drie weken vakantie weer kilometers maken.
Eerst losse/laden deurne(Nl) naar apeldoorn, wijhe en dronten. Daar ook weer laden voor deurne. Lossen deurne en weer laden voor kerkrade! Dan bellen of er nog wat bijkomt.

Kortom, rustig 1e dagje.

Broabander

BBS

Straks Zwolle Hoogeveen vv 2x en dan koppelen voor Helmond 16.00 uur. Daarna maar ff bellen hoe en wat ;)
Volvoloos....

Broabander

Citaat van: Broabander op 24-06-2013 03:03:02
Nog 3 uurtjes en de nachtdienst zit erop!

Thuis, trusten.....

widebody

Broabander

Nog maar een kwartiertje en het zit er weer op voor vannacht...

widebody

Wel thuis dan, Camiel.
Ben net wakker :eusa_snooty:.

Zit met een koppie thee op de bank. Mijn ouwe konijnenvanger ligt al op schoot te slapen ;D
Straks mijn net gereviseerde dynamo na laten kijken, blijft zoemen.

Broabander

Thanks! Net thuis, snel m'n bed induiken.

BBS

Citaat van: widebody op 29-06-2013 05:51:23
Wel thuis dan, Camiel.
Ben net wakker :eusa_snooty:.

Zit met een koppie thee op de bank. Mijn ouwe konijnenvanger ligt al op schoot te slapen ;D
Straks mijn net gereviseerde dynamo na laten kijken, blijft zoemen.
Jij ook al wakker?

Ik heb een bakkie troost bij mij staan, wat forummen nu en straks wat schutting hout gaan halen in Joure 8)
Volvoloos....