De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

ik neem r nog eentje

UserID6342

elianmars

Gisteren vroeg naar bed gegaan (voor mijn doen), lig ik tot 2.00 uur wakker...........  :eusa_wall: :eusa_wall:

Thys

Fijn :/ Ik lag er ook eens op tijd in, ben ik om 6 uur weer wakker >:(

Sbv

Gaap,

Ben net terug na redelijk lange dag werken. Zo even de ogen dicht, wekker staat op 630

wuilus64

Vorige week met een "restaurantmuziek-trio" op een wijnproeverij mogen spelen, en de gage direct omgezet in een paar doosjes wijn, en die werden vanmiddag afgeleverd...dus ik ga er nog een paar  :angel: nippen voor het slapen gaan... hoef gelukkig niet vroeg op morgen..!

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Laserblue

k u t muggen  :eusa_doh:

stond je al in het muzikanten topic?  :eusa_think:
Citaat van: wuilus64 op 11-06-2009 01:43:18
Vorige week met een "restaurantmuziek-trio" op een wijnproeverij mogen spelen, en de gage direct omgezet in een paar doosjes wijn, en die werden vanmiddag afgeleverd...dus ik ga er nog een paar  :angel: nippen voor het slapen gaan... hoef gelukkig niet vroeg op morgen..!
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

arjenT5R

;D fijn hoor bier drinken  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70geRwin

bier drinken  :eusa_naughty:, werken zullen we  :eusa_wall:

UserID6342

Dirkie doet het licht uit, plop

Thys

En Thijs doet het licht weer aan :D

kom net terug van werken, staat er goddomme weer zo'n randdebiel op mijn plek te parkeren. De volgende gaat met vier platte banden naar huis

thuur

animalT5R

Doe het licht ook uit,alleen om naar me werk te gaan  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Thys

Citaat van: thuur op 16-06-2009 03:31:09
Nu in de aanbieding:

http://www.kopersnet.be/index.php?cPath=85_79&osCsid=6ef2f8babd86bc1dfccfe7d85c66f209

Gr :D

;D dankje, ik lag net vanochtend te denken over zo'n ding. Zal eens bellen met de woningbouw, vragen wat de opties zijn. Begin er een beetje flauw van te worden.

Deze keer was het wel een aardige heer trouwens, die zich gewoon verontschuldigde. Vervolgens nog even leuk over beide auto's gepraat, en toen ben ik m'n bed maar weer in gekropen