[MINI-MEETING] 18/05/2003: Amsterdam A4

Gestart door rogier, 29-04-2003 00:53:56

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 12-05-2003 10:39:53
Citaat van: Pim_V70T5 op 12-05-2003 09:39:52
Citaat van: Rogier op 29-04-2003 10:50:27
Het is heel makkelijk te vinden. Als iemand ook nog een leuk idee heeft om daar in te omgeving ff rond te toeren, mag die 't zeggen.

mooie route langs de Amstel bij mooi weer op zondag vaak wel druk met fietsende families

Kreeg je daar geen bonuspunten voor bij Connexxion, Joris??

Ehm...

denkweb

hansiepansie

Net gelezen van die meeting daar moet ik als nieuw lid toch ff naar toe, het is maar 10min. rijden tot zondag.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 12-05-2003 11:14:48
en toen bleef het stil...

Ik doe er geen mededelingen over...  ;)   :)

denkweb

Ik ben er trouwens de 18e niet bij...

Ga zaterdag de tuin uitgraven en zondag komt iemand de tegels eruit graven... (en ik de heg).

Ben een beetje "eigen huis en tuin" aan het uitstukken... op TV gaat alles makkelijker.

Ik denk dat ik zondag maar met een kraanwagen de struiken eruit ga rossen.... (conifeertjes van 8mtr hoog enzo..)

BennieV70T

Hoi,

ik twijfel nog of ik kom, ik kan er in ieder geval er niet op tijd zijn.
Als ik kom dan wordt het 3 kwartier of een uur later,mits er dan nog mensen aanwezig zijn.

groeten bennie ;D
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

micdee

het ligt eraan of de auto dan al klaar is............. :( :'( :(

Joris_Scholte

Het gaat mij hoogstwaarschijnlijk NIET lukken om vrij te krijgen. Helaas.  :-\

Reitse

reyndert

Lijkt me leuk om te komen, ben nog nooit op een automeeting geweest.  Misschien kan een volvo expert met geoefend oor voor motorproblemen eens zijn oor te luister leggen bij mijn 20klepper, er zit nog steeds een vreemde tik in de motor.  Zie eerder draadje: http://www.volvo850forum.com/index.php?board=3;action=display;threadid=559
Gaat er toch nog een kap open  ;D
Tot zondag!

rogier

Die tik, dat zijn je hydraulische klepstoters waarschijnlijk. Niets om je zorgen om te maken.

Raf

kan er iemand een 850pet en een 850T-shirt (XXL) meebrengen voor mij of moet ik wachten tot een officiele club-meeting?

Raf
De gustibus non disputandum est!

rogier

En voor mij een raamsticker (70 cm.), want de letters zijn een beetje verfrommeld.

gelebanaan

Ik zal er helaas niet zijn en beheer de clubartikelen.
Maar alles is gewoon te bestellen via de site. Even een mailtje en het wordt geregeld.

Hedwig

Ik zal er ook zijn maar jammer genoeg zonder 780  :'(, ik kom mee met m'n zoon Raf.

Hedwig
There is no substitute for driving a 780