Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2009

Gestart door hgerr, 03-03-2007 14:36:53

Vorige topic - Volgende topic

MJH

Citaat van: ster op 26-08-2008 00:03:35
No go topic had ik inderdaad al bekeken. Erg handig moet ik zeggen.
Is de prijs van 6950 voor een V70 met 2 ton van 99 niet te goedkoop?
Ik ga dan altijd twijfelen... misschien moet ik dat niet doen. op de foto ziet het er uit als een nette auto, maar wat weet ik.. alleen looks heb je ook niets aan als het technisch allemaal niet deugt.
Dan moet je iemand meenemen die er meer kijk op heeft.
Geen techneuten in je kennissenkring? Wellicht wil iemand van hier mee...

(ikke niet. geen techneut + te ver weg)
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

peterr

Martijn6

Wie kent deze V70 AWD R die bij Te Wierik in Ommen staat? TG-TG-20. Wie kent uberhaupt te Wierik in Ommen?

http://auto.marktplaats.nl/volvo/187422896-volvo-v70-2-3-r-awd-aut-7-persoons.html?return=&df=1

Ik ben op zoek naar een AWD R van 1998-2000. Rond de 200dKm gelopen. Suggesties of adviezen? Ook ervaringen met een AWD R zijn welkom

Emiel

Citaat van: Martijn6 op 31-08-2008 13:36:14
Wie kent deze V70 AWD R die bij Te Wierik in Ommen staat? TG-TG-20. Wie kent uberhaupt te Wierik in Ommen?

http://auto.marktplaats.nl/volvo/187422896-volvo-v70-2-3-r-awd-aut-7-persoons.html?return=&df=1

Ik ben op zoek naar een AWD R van 1998-2000. Rond de 200dKm gelopen. Suggesties of adviezen? Ook ervaringen met een AWD R zijn welkom

Kijk eerst even onder de auto of het wel een AWD is...staat mij iets van bij dat de cardanas eronder uit is ivm geluiden dacht ik.

Dit is wat ik gezien heb een half jaar geleden;

Auto is deels overgespoten en vond het resultaat niet netjes. Uitlaatspruitstuk lijkt te lekken, op de flens van de achterdemper lekt ie ook. Olie lekt ie ook genoeg, voorkant blok, achterkant blok, haakse overbrenging. Remklauw rechtsachter is op, stofhoes gescheurd.

Auto stond een maand geleden nog te koop bij Auto Nol in Nijkerk. Daarvoor is ie in onderhoud geweest bij Serva Volvo in Nijkerk.

Wibren

Citaat van: Emiel op 31-08-2008 15:18:12
Citaat van: Martijn6 op 31-08-2008 13:36:14

Kijk eerst even onder de auto of het wel een AWD is...staat mij iets van bij dat de cardanas eronder uit is ivm geluiden dacht ik.

Dit is wat ik gezien heb een half jaar geleden;

Auto is deels overgespoten en vond het resultaat niet netjes. Uitlaatspruitstuk lijkt te lekken, op de flens van de achterdemper lekt ie ook. Olie lekt ie ook genoeg, voorkant blok, achterkant blok, haakse overbrenging. Remklauw rechtsachter is op, stofhoes gescheurd.

Auto stond een maand geleden nog te koop bij Auto Nol in Nijkerk. Daarvoor is ie in onderhoud geweest bij Serva Volvo in Nijkerk.

Deze auto heeft ook een hele tijd rondgereden in Assen. Voor dat ie in Nijkerk terecht is gekomen. Meende dat de eigenaar hem ook heeft weggedaan omdat het stuurhuis volgens hem lekte  :eusa_think:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

feike_sloot

robbie409

Citaat van: ster op 25-08-2008 23:41:52
Hallo allemaal.
ik ben nieuw op dit forum. De reden is dat ik een V70 wil aanschaffen en dus hier wel goed zit.

Mijn oog is gevallen op deze

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=122559708&p_type_lijst=RL&o_id=5374870

Prijs lijkt me goed. kilometerstand klopt. Zojuist gecontroleerd via NAP.
Iemand al gekeken naar deze auto en deze "afgekeurd" ?

Kortom alle extra info is welkom om me over de streep te trekken...

Hans

Milano koopt ex-leasebakken in en zet ze zonder goed na te kijken te koop.
Achteraf garantie is lastig, ze geven je de helft als er een lullige reparatie nodig is.
Ik had een 156 bij ze gekocht, die verbruikte een liter olie per 1000 km, voor de rest een top-wagen.
Raparatie zou erg duur worden, daar wilden ze na veel vijfen en zessen de helft van betalen.

Uiteindelijk heb ik maar besloten elke 1000km een liter olie erin te gieten, uiteindelijk goedkoper dan repareren. Voor de rest geen enkel probleem met de Alfa gehad en toch nog een redelijke inruil voor gekregen.

Rootje

Hallo mensen,

Allereerst vergeef me als ik nu weer op een verkeerde plek/manier een bericht hier wil plaatsen, ben hier vrij nieuw en heb nog niet eerder een bericht geplaatst.

Ik ben dus al een tijdje opzoek naar een mooie v70 R, heb er een gevonden, met kenteken tg-gd-13, het betreft een oranje. Misschien dat een van de leden hier hem heeft gehad, aangezien jullie vrij veel hier weten.
Kan de auto gewoon meenemen voor een keuring bij de anwb, wat ik zeker ga doen, dus lijkt allemaal wel te vertrouwen. Mochten jullie hier iets van weten, let me know please.

Groet Rogier

bupozaanstad

Wie kent deze 850 en kan de stand van 284k kloppen. is een auto van een forumer geweest aan de sticker te zien.

heutink

;D
mijn NP-XS-67 staat op 299.400 , dus die stand lijkt normaal
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

bupozaanstad

Ja maar de een rijdt 12 duizend per jaar en een ander 50 of meer dus dat het zo'n beetje gelijk licht met jou wagen zegt mij niet dat de stand ook daadwerkelijk klopt.

Sbv

Mijn R was(en is nog steeds) de NP-XS-71 begint een redelijke serie zo te worden. Ik ken de genoemde auto verder niet

b0nkolok

Iemand bekend met de saffron V70R estate XL-NX-44, te koop in Haarlem? Hij staat op straat (Cronjéstraat) voor 12.500 euries. ??? De eigenaar schrijft in een briefje op de zijruit: 340PK  :eusa_doh:. Spaart me een bezoekje als ie al eens negatief is beoordeeld/bekeken, maar positief, dan heeft mijn broer interesse  8)
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

vanB

Ben een tijd uit de lucht geweest, rij zelf inmiddels in zo'n ander Zweeds fabrikaat.

De 850 van mijn moeder (uit 1994) heeft afgelopen weekend een rondje kop-staart meegemaakt. Op tijd stil maar die achter haar helaas niet. Airbags geploft, bumper voor en achter, dus gezien de dagwaarde een write off.
ze is hard op zoek naar een nieuwe, en had er een gespot bij www.mebu.nl. Uit 1995, slechts 87k km's! kenteken is JT-SG-77.

zeer benieuwd of iemand ;m kent!
bij voorbaat dank,
thijs

Rogers XC 70 2000

Citaat van: vanB op 18-09-2008 20:51:47
Ben een tijd uit de lucht geweest, rij zelf inmiddels in zo'n ander Zweeds fabrikaat.

De 850 van mijn moeder (uit 1994) heeft afgelopen weekend een rondje kop-staart meegemaakt. Op tijd stil maar die achter haar helaas niet. Airbags geploft, bumper voor en achter, dus gezien de dagwaarde een write off.
ze is hard op zoek naar een nieuwe, en had er een gespot bij www.mebu.nl. Uit 1995, slechts 87k km's! kenteken is JT-SG-77.

zeer benieuwd of iemand ;m kent!
bij voorbaat dank,
thijs

Ken de auto niet, maar vind het een stevige prijs voor een redelijk eenvoudige uitvoering