Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2009

Gestart door hgerr, 03-03-2007 14:36:53

Vorige topic - Volgende topic

Topsport180

@Bernd
Oeps !! Ik heb de strekking van mijn berichtje maar ff aangepast  :D
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Verone

Kent iemand de LP-HP-50?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=93952497&p_type_lijst=RL&o_id=4747757

Ben mij aan het orienteren op een 850, moet op korte termijn een auto kopen in verband met het verliezen van een lease wagen.

Klein startkapitaal 3000 tot 5000, maar verwacht in de komende jaren wel wat te kunnen verspijkeren aan een eventuele aankoop. Deze heeft een deuk, daar rijd ik wel even mee rond als het hier om een goede t5 blijkt te gaan :)
Aspirant 850 eigenaar (moet er ff eentje vinden ;))

Ron 123gt

Bedrijf vindt ik een beetje duister... Adverteren soms met auto's die ze niet eens hebben staan of de auto's staan in een andere vestiging (zeggen ze dan).
M'n broer had interesse in een Golf GTI, ging kijken maar de auto stond er niet. Zou in een andere vestiging staan ( ik geloof in Brabant), hij daar naar toe gereden.... geen Gti te bekennen.
Maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen over die Volvo.
Wel zonde van dat voorscherm trouwens.

mehn

Citaat van: Verone op 08-03-2008 22:43:24
Deze heeft een deuk, daar rijd ik wel even mee rond als het hier om een goede t5 blijkt te gaan :)

Als je een tijdelijk spatbord nodig hebt hoor ik het wel. Je kunt kiezen; paars of blauw ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pgeersing

Hai, ik ben op zoek naar een goede 850 T-5R of R sedan of stationwagen maakt niet uit. Heb een rode 855 R gezien in Alkmaar met kenteken NT-GS-87 en 228.000 KM, voor 6950 E. Kent iemand deze auto? en zijn dit soort prijzen reeel voor deze auto's?
Als iemand zijn T-5R of R van de hand gaat doen ergens komende zomer houd ik mij aanbevolen! Prijzen in overleg!

Pieter

Verone

Ik twijfel een beetje, doe ik er wel verstandig aan om een T5 te kopen met schade? Plan is om die schade op termijn te herstellen of tevervangen.

Andere optie is om een non turbo te kopen, ik denk alleen dat ik dan op termijn toch naar een turbo toe wil.

Tips?

elianmars

Citaat van: Verone op 09-03-2008 21:53:27
Ik twijfel een beetje, doe ik er wel verstandig aan om een T5 te kopen met schade? Plan is om die schade op termijn te herstellen of tevervangen.

Andere optie is om een non turbo te kopen, ik denk alleen dat ik dan op termijn toch naar een turbo toe wil.

Tips?

Als het alleen die schade betreft: doen. 't Is niet veel geld voor een T-5 estate.
Het leder ziet er wel heel erg versleten uit (instapschade). Is wel weer redelijk netjes te krijgen, maar als de rest van de wagen net zo goed is onderhouden als het leder........  :eusa_think:

Waar de wagen te koop staat, is een beetje vreemd bedrijf. Veel wagens die ze te koop hebben staan op internet zijn al lang verkocht.
Ik ben er een tijdje geleden geweest en vond het niet echt een klantvriendelijk bedrijf.

Maar goed, kijken kan natuurlijk altijd.

Edit: De prijs op hun website ligt 1000 euro hoger........  :eusa_think:

Verone

Uiteraard neem ik de wagen mee voor een keuring, als ze hem nog hebben natuurlijk...

Woensdag een dagje vrij, moest ik maar eens gaan kijken!

heutink

???
Een vriend van me zoekt naar een 855......gezien op marktplaats: LN-RG-87......
kent iemand deze auto ??
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

MJH

Citaat van: heutink op 10-03-2008 19:49:13
???
Een vriend van me zoekt naar een 855......gezien op marktplaats: LN-RG-87......
kent iemand deze auto ??
???
Linkje?
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

gerx

Wie kent deze auto?

Volvo 850 T5-R
KENTEKEN JT-BS-25
STAAT TE KOOP BIJ BEKKERS IN LIEMPDE.
Zou 250.000 km hebben gelopen bj 1995
Carrosserie is heeft kleur verschil, en de velgen lijke mij niet orgineel.
Auto staat op marktplaats,
Een kennis van mij heeft interesse in deze auto.
Kent iemend deze auto?
Hoe staat de heandelaar bekend?
Ik hebe de auto niet gezien maar vindt het vreemd dat er verschil in kleur op het plaatwerk zit (schade), en dat de velgen geen R velgen zijn. (bij een R hoort dit nu eenmaal) Kilometerstand is ook te mooi voor woorden.

R o b

Misschien een winterband setje?

Waarom zet je dit direct bij NO-GO's????  :-\  ;D

Prijs is zeer in orde...mits goede wagen!
Is een mooi onderhandel puntje die velgen. Horen Titans bij te zitten!

BeRnd

Citaat van: gerx op 11-03-2008 15:52:04
Wie kent deze auto?

Volvo 850 T5-R
KENTEKEN JT-BS-25
STAAT TE KOOP BIJ BEKKERS IN LIEMPDE.
Zou 250.000 km hebben gelopen bj 1995
Carrosserie is heeft kleur verschil, en de velgen lijke mij niet orgineel.
Auto staat op marktplaats,
Een kennis van mij heeft interesse in deze auto.
Kent iemend deze auto?
Hoe staat de heandelaar bekend?
Ik hebe de auto niet gezien maar vindt het vreemd dat er verschil in kleur op het plaatwerk zit (schade), en dat de velgen geen R velgen zijn. (bij een R hoort dit nu eenmaal) Kilometerstand is ook te mooi voor woorden.

http://link.marktplaats.nl/148543156    ::)

history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

gerx

VOLVO 850 T5 R 2.3 AUT.     
Kenteken: JT-BS-25 
Merk:    VOLVO
Model:    850
Uitvoering:    T5 R 2.3 AUT.
Type:    Stationwagon 5 drs
Transmissie:    Automaat
Motorinhoud:    2300 cc
Km.stand:    250000 Km
Kleur:    ZWART
Brandstof:    Benzine
Bouwjaar:    01-1995
Garantie:    garantie in overleg
Gewicht:    1517 Kg
Wegenbelasting:    € 171 p/kw(info)
Rijklaarmaakkosten:    € 270
Prijs    € 6.750

Autobedrijf Bekkers
Boxtelseweg 57
5298 VB Liempde    Tel.: 0411 63 26 67
Fax: 0411 63 30 03
E-mail: info@autobedrijfbekkers.nl

Auto heeft kapotte hemel en wit uitgeslagen lak.
Tevens trilling in rechter voorwiel.
Geen orginele Titan velgen meer aanwezig

t5karel

Staat wel wat over geschreven,weet zo ff niet waar.Mischien als je Liempde in typt bij de zoekfunctie.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.