Meespuiten strips en handgrepen..

Gestart door Wout309t, 05-03-2007 18:33:43

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Weet je zeker dat dat niet gewoon geheel afgebladderde gewone strips waren?? Ik kreeg de eerste keer ook van collega's te horen dat het chrome van m'n daklijst niet netjes meer was... ::)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Eugene

Citaat van: mehn op 14-03-2007 20:40:44
* mehn is benieuwd wie de eerste is die de dakstrips in kleur (laat) spuit(en) :evil:

Dat is allang gebeurt joh, mijne zijn al maanden bordeaux rood.

Niet opgevallen tijdens de Brabant meeting? ;)

(beste foto die ik kon vinden)

If it's not blown, it sucks...

Marc O.

Citaat van: Snellebaksteen op 14-03-2007 23:28:17
Weet je zeker dat dat niet gewoon geheel afgebladderde gewone strips waren?? Ik kreeg de eerste keer ook van collega's te horen dat het chrome van m'n daklijst niet netjes meer was... ::)

:D Maar nee, het was echt RVS (of alu). Zag er netjes uit.
...The Nile isn't just a river in Africa...

fearless

EdOdee

Citaat van: Rudy-M op 06-03-2007 00:54:41
Die van FBM heeft ook meegespoten strips:
http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/18.jpg

http://i53.photobucket.com/albums/g72/fbm850/volvo010.jpg

Maar dat ziet er zeker niet verkeerd uit......

Alleen jammer van die booskijkers

Laserblue

komt door de kleur van de auto, en het staat inderdaad goed bij deze auto.
bij een gele is het echter geen potje ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fbm

Ik vind het bij alle andere 850 kleuren ook mooier als de strips/bumpers niet gespoten zijn! Bij ''BRutus'' zijn ze ook nog mooi en ongespoten, maar bij de mijne waren ze wit bleek uitgeslagen en waren niet meer met bv: lijnolie goed te krijgen!
Toen alles nieuw bestellen of gewoon in kleur laten spuiten! Prijs verschil was groot, dus spuiten die handel ;D...........en met het resultaat ben ik erg blij :eusa_dance:

Booskijkers ??? waar?

Bij 160km/h  zomaar in een keer weg! Had Ivo ook al last van geloof ik. :eusa_whistle:

(Heb gewoon een wannabee S70 ;D ;D)

fearless

Citaat van: fbm op 02-04-2007 16:57:47
Bij 160km/h  zomaar in een keer weg! Had Ivo ook al last van geloof ik. :eusa_whistle:

Haha ja klopt. Had ze misschien toch wat beter moeten monteren.  ;D

fbm

Citaat van: Jeroentjuh op 05-03-2007 18:48:33
Ik vind het niet mooi, net zo'n wanabee S/V70......

Citaat van: Jeroentjuh  "meegespoten zij en bumperlijsten" 14-2'2004

Bij mijn eigen auto zijn ook alle bumpers, lijsten.... in kleur gespoten (zwart metalic) vind het gewoon mooi.

::) :eusa_wall:

Racingbrick

Heren toch, wat maken jullie te toch druk over het wel of niet spuiten van bepaalde delen. ;)
Zijn jullie nu allemaal vergeten dat de 850GLE, toen hij uitkwam, ongespoten dorpel strips had, en ongespoten spiegelkappen?
Daar horen we niemand over trouwens, als die wel achteraf gespoten zijn... ;D
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het bij een CY niet echt mooi staat om alles mee te spuiten, maar bij de meeste kleuren kan ik het het zeker wel smaakvol noemen...
Maar alles is persoonlijk.. zoveel mensen, zoveel smaken...

T-5Richard

Heeft iemand wel eens geprobeerd om nieuwe strips en bumperdelen te kopen en die dan te voorzien van een blanke laklaag?
Dan heb je de originele kleur, maar verkleuren zie niet meer? Of zou dat niet werken... :eusa_eh:
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

Gunnar

Als je een blanke laklaag hebt met UV-factor 25 :-)

Het is vooral het uv-licht dat inwerkt op kunststof.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

elianmars

Citaat van: 850_estate_2.5 op 23-06-2007 07:59:55
Heeft iemand wel eens geprobeerd om nieuwe strips en bumperdelen te kopen en die dan te voorzien van een blanke laklaag?
Dan heb je de originele kleur, maar verkleuren zie niet meer? Of zou dat niet werken... :eusa_eh:

Dat gaat dan veel te hard glimmen. Is ook weer niet mooi.

Black Magic

Gewoon nieuwe bestellen , kost voor de deuren maar ik meen iets van 260 ex. :o maar damn heb je wel wat  ;)

Turbo-Geek

Aangezien de achter en voor handgrepen van een X70 anders zijn is 'blinde' greep voor niet mogelijk toch ?? Je hebt dan toch altijd een greep met ene gat voor het slot, of mis ik nou iets ?
(je kan het natuurlijk laten vullen en plamuren maar de meesten geven daar zeker niet de voorkeur aan)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------