Help mijn maat de Volvo in!!!

Gestart door Hans Duiven, 05-03-2007 23:12:44

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Wat dacht je  ;D Dat heeft ie al in al mijn Volvo's gedaan. 't Is gewoon zo'n dikke neuroot die huivert voor wat oudere tweedehands auto's met meer dan een ton op de teller.

Én hij weet dat ik eigenlijk geen noemenswaardige onderhoudskosten heb gehad.

(Alleen op de zwarte 850 estate heb ik in 2! jaar tijd meer dan 6000 euro kapot geslagen...
Dat is gewoon een maandagochtend- of vrijdagmiddagauto geweest. Werkelijk van alles aan vervangen behalve het blok en plaatwerk. Andere collega heeft hem overgekocht en er nooit wat meer mee gehad in drie jaar tijd.    >:(  Die heeft hem in januari verkocht en de zwarte estate rijdt nu rond in Spijkernisse LP-BF-44)

Hans

Misha

Er zijn er ook met net een ton erop, hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Jan_D.

Citaat van: Ludo op 06-03-2007 17:38:59
Citaat van: elianmars op 06-03-2007 08:37:26
Citaat van: mehn op 06-03-2007 06:46:17
Als ik de bedragen hier ga posten die ik aan de 850 heb uitgegeven wil ie vast geen 850 meer ;D

Hier nog zo iemand.....  :eusa_shhh:

mee eens.  ;D

laat de buurman zelf beslissen wat ie graag wil.
ik laat me ook niks opdringen...  :P
:evil:

Helemaal mee eens! Mocht de Volvo de buurman/maat namelijk tegenvallen, zal je dat nog heel lang moeten horen.
Of ga je binnenkort toch verhuizen en ergens anders werken??  ;D

Hans Duiven

Daarom vraag ik jullie, zodat hij het niet allen op mij kan schuiven  ;D

Hans

gerritjan

IK RIJ NU 1.5 JAAR EN 80 EURIE AAN ONKOSTEN MET EEN KM STAND VAN 242000 KM 
IK BEDOEL MAAR
GR GER
ger

Misha

Citaat van: gerritjan op 06-03-2007 21:54:47
IK RIJ NU 1.5 JAAR EN 80 EURIE AAN ONKOSTEN MET EEN KM STAND VAN 242000 KM 
IK BEDOEL MAAR
GR GER
Je hoeft niet zo te schreeuwen !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

gerritjan

sorry      ik ben zo spontaan van nature uit
ger
ger

Ludo

Citaat van: gerritjan op 06-03-2007 21:54:47
IK BEDOEL MAAR

dat je alvast aan het sparen bent voor het komende 1,5 jaar?.
;D

gerritjan

ach je weet het niet mijn motto  is zie ik morgen wel weer ik ben 
niet afhankelijk van de auto {mijn vrouw wel} maar die heeft ook een fiets
ger

The Saint

Tsja Hans, ik vind zelf eigenlijk ook dat je andere redenen moet hebben om een 850 te kopen dan financiele.

Het zou mooier zijn als ie gek was van het model, de techniek en/of het imago van de 850. Kortom, een beetje gevoel moet je R wel bij hebben.

Is alleen maar mijn euro hoor..
No shirt no shoes, no pinball

ief

Ik denk dat je moet beginnen te roepen dat ie juist géén Volvo moet kopen! Nooit en te nimmer! Weg exclusiviteit.....
Nee, gewoon ontmoedigen, zo veel en zo vaak als je kunt. ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Hans Duiven

Citaat van: The Saint op 07-03-2007 16:16:06
Tsja Hans, ik vind zelf eigenlijk ook dat je andere redenen moet hebben om een 850 te kopen dan financiele.

Het zou mooier zijn als ie gek was van het model, de techniek en/of het imago van de 850. Kortom, een beetje gevoel moet je R wel bij hebben.

Hij vind het 850 en x70 model juist bijzonder mooi, maar kocht een Ford omdat die zogoed als nieuw was en weinig malleur verwachtte met die bak.  ;D

Citaat van: ief945-SE-HPT (Ivo) op 07-03-2007 16:44:47
Ik denk dat je moet beginnen te roepen dat ie juist géén Volvo moet kopen! Nooit en te nimmer! Weg exclusiviteit.....

Ben je gek! Hij woont een huis verder op. Ik zie liever een volvo meer en een ford minder in de straat!

Hans

The Saint

Citaat van: Hans Duiven op 07-03-2007 17:08:34
Citaat van: The Saint op 07-03-2007 16:16:06

Hij vind het 850 en x70 model juist bijzonder mooi, maar kocht een Ford omdat die zogoed als nieuw was en weinig malleur verwachtte met die bak.  ;D

Citaat van: ief945-SE-HPT (Ivo) op 07-03-2007 16:44:47

Ben je gek! Hij woont een huis verder op. Ik zie liever een volvo meer en een ford minder in de straat!

Hans

Owkee, hij is dus wel degelijk gek op het model! Dan moet ie juist niet denken, maar doen! Mocht het niet bevallen dan verkoopt ie 'm weer, nix aan de hand toch?? Dan weet je iig hoe het is, en heb je R 'ooit' in gereden..!

Staat goed op je 'auto CV'...  ;D
No shirt no shoes, no pinball