vitessen werken niet meer

Gestart door lipton, 06-03-2007 19:36:05

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey ik had over een maand last van mijn ambreage pedaal die niet voledig meer terug kwam. daar ging ik mee terug bij de verkoper en die maakte dit zogezegd

nu kwam ik over een week bij paul (die hollander die in volvo doet in aalst)
en die vertelde mij 'amai is dit de nieuwe manier van auto's maken.) nu had die verkoper daar gewoon een veertje aan gehangen dat de pedaal omhoog trok.

dit werkt onder tussen ook niet meer en nu als hij koud staat moet ik mega hard aan mijn pook duwen om hem in vitesse te krijgen en als hij warm stond ging het goed.

nu wil ik vandaag vertrekken en kreeg ik hem er zelfs niet meer in als hij warm stond en als ik mijn motorkap opendeed hoor ik een tikkend geluid. ik denk niet dat het mijn kleppen zijn want je hebt zo'n aluminium plaatje en daar is het waar het tikt. en niet op de kleppenkop.

mvg kan iemand me helpen
ik heb volgende week woensdag een afspraak met paul om hem binnen te doen maar zou graag weten wat het mij weeral zal kosten en wat ze is..
mvg
giovanni

Philip850

dat zijn waarschijnlijk de injectoren. kan geen kwaad.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Ludo

Citaat van: Philip850 op 06-03-2007 19:43:27

leg eens uit wat injectoren met een koppeling(pedaal) te maken hebben.  ???

BenC70ES

Citaat van: lipton op 06-03-2007 19:36:05
...en als ik mijn motorkap opendeed hoor ik een tikkend geluid.
Citaat van: Ludo op 06-03-2007 19:44:38

->

...en als ik mijn motorkap opendeed hoor ik een tikkend geluid.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

lipton

Citaat van: Ludo op 06-03-2007 19:44:38

niets maar toen ik wou kijken naar de koppelings pedaal in de motor ruimte viel me dit geluid op wat anders nooit was.

Ludo

;D ik stelde de vraag aan Philip850, maar Ben heeft het al opgehelderd.
:eusa_wall:

ik denk dat de koppelingcylinder het probleem is dat je pedaal niet terugkomt.

)()()sT

Helpt ontluchten niet?

En om je over dat andere gerust te stellen: je voelt het ook op de aluminium rail, dat tikken zijn dus de injectoren; heel normaal ;)

lipton

Citaat van: )()()sT op 06-03-2007 19:56:49
Helpt ontluchten niet?

En om je over dat andere gerust te stellen: je voelt het ook op de aluminium rail, dat tikken zijn dus de injectoren; heel normaal ;)
en kan ik dit zelf ? dat ontluchten ?

)()()sT

Het is zelf te doen, ik weet alleen niet precies aangezien ik het nog niet gedaan heb....

GeertG heeft ook vaker last dat zijn pedaal niet terug komt; ontluchten hebben zij ook al eens gedaan geloof ik.

Suc6

Philip850

Citaat van: Ludo op 06-03-2007 19:51:38
;D ik stelde de vraag aan Philip850, maar Ben heeft het al opgehelderd.
:eusa_wall:

om nog wat preciezer het op te helderen:

en als ik mijn motorkap opendeed hoor ik een tikkend geluid. ik denk niet dat het mijn kleppen zijn want je hebt zo'n aluminium plaatje en daar is het waar het tikt. en niet op de kleppenkop.

;D
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

lipton

hallo, ik heb hem binnen gedaan bij de garagist waar ik hem kocht en heb van mijn Kl°ten gemaakt en het kwam omdat hij toen hij hem aankocht van iemand dat hij een nieuwe koppelingspomp in stak maar die niet van volvo zelf was en daarom dat de stang die in de motor ruimte gaat 2cm te kort was dan de originele. maar nu is hij gemaakt danku voor de reacties.

mvg Lipton