led op dashbord

Gestart door jan_sq, 08-07-2007 21:12:16

Vorige topic - Volgende topic

jan_sq

wie kan mij vertellen waar ik onder het dashbord de orginele bedading van he ledje op het dachbord kan vinden?
ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen

mods edit
c=s

@®-

Hoeft niet altijd een led te zijn, volgens mij. Bij mij zit ie ook maar is het een licht-/warmtesensor van de ECC, zover ik weet. iig brandt ie bij nooit.

thuur

Citaat van: @®- op 08-07-2007 21:15:31
Hoeft niet altijd een led te zijn, volgens mij. Bij mij zit ie ook maar is het een licht-/warmtesensor van de ECC, zover ik weet. iig brandt ie bij nooit.

Er zijn bij mijn weten 2 uitvoeringen. Eentje met LED en zonnesensor en eentje met enkel een LED. Alhoewel ik ook wel eens een blindplaatje heb gezien op die plek, maar dat was geen NLse 850.

De LED is van de CV en de bekabeling loopt heel ver naar achter langs het dashboard. Hoe het precies loopt durf ik niet te zeggen. Wellicht iemand met ervaring met het dashboard eruit halen?

Gr ???

)()()sT

Ik heb op die plek de LED zitten;
mijn vader heeft daar een plaatje met -volgens mij een ECC sensor (alarm is Guard I aan de A-stijl).
Waar zit de ECC sensor van de latere modellen dan?

wepster

ik neem aan dat het gaat om het led wat tussen de verwarmings monden zit bij de voorruit daar zit bij mij een blind plaat en die auto is echt wel een nederlander hoor
maar als je die kabel zoekt moet je het dach demonteren die loopt namelijk achter de kachel pijpen weg of je moet hem direct achter het kapje aftakken voor je doel waar je hem voor nodig hebt

Ludo

jongens toch, dit staat allemaal al op het forum beschreven.
wie gaat op zoek?.  ;D