Ik ook maar even voorstellen

Gestart door JorritV70, 11-03-2007 10:59:10

Vorige topic - Volgende topic

JorritV70

Ja ze gaat al een heel eind richting hoe ze moet worden ik twijfel alleen nog over de gril, ik vind een zwarte gaas gril heel mooi maar ben bang dat dat in combinatie met de donkere ramen en de titans misschien een beetje te gaat worden.

Al het advies is welkom!

Alvast bedankt.

JorritV70

das subjectief, ik vind over het algemeen de vormen van een vrouw mooier dan die van een man, en een Volvo V70 heeft hele mooie vormen, dus vrouwlijk. :eusa_dance:

Daarnaast heb ik een Landrover en zij heet Annabel, dus ook vrouwlijk.

tja iedere gek zijn gebrek :eusa_whistle:

Misha

Iemand zei dit is Annabel...
Ze moest nog naar het station...
Neem jij de wagen dan haalt ze het wel
Ik zei da's goed ! en ik zo stom als ik kon..

Welkom, verder...
Een Landrover vrouwelijk ? Nauwelijks ronde vormen, toch ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Een Landrover doet me dan eerder denken aan een ex-Oostblok kogelstootster dan aan Heidi Klum (ofzo). M.a.w...... vrouwelijk??  8)  ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

breakman

erg knappe upgrade aan je wagen !! :eusa_whistle:  ::) wat het radiatorrooster betreft zou ik als je dan toch naar zwart overgaat eerder een blokjesgril nemen dan gaas ! komt zo goedkoop over vind ik !!

veel succes ermee !!

JorritV70

Citaat van: Marc O. op 10-05-2007 17:08:48
Een Landrover doet me dan eerder denken aan een ex-Oostblok kogelstootster dan aan Heidi Klum (ofzo). M.a.w...... vrouwelijk??  8)  ;D

Hehe pas op he dit is een teer onderwerp, je hebt het wel over een van mijn dochters  :angel:

Marc O.

Citaat van: JorritV70 op 10-05-2007 17:44:15

Hehe pas op he dit is een teer onderwerp, je hebt het wel over een van mijn dochters  :angel:

;D

breakman

Citaat van: JorritV70 op 10-05-2007 17:44:15

ik vind het nog wel iets hebben mijn broer rijdt ook in zoiets ! maar om zelf mee te rijden nee bedankt  :eusa_naughty:

Misha

Citaat van: breakman op 10-05-2007 18:06:15
ik vind het nog wel iets hebben mijn broer rijdt ook in zoiets ! maar om zelf mee te rijden nee bedankt  :eusa_naughty:
http://img170.imageshack.us/img170/2276/2603061518hd2.jpg

Als je er toch 1 wilt, is dit de echte.

Kijk, de XC90, de Sorento's, ML's, X3 en X5''s Q7 en what the hell zijn dan echt sneue bakken hierbij vergeleken !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Geweldige auto's zijn dat, vooral met zo'n smeuige V8 erin ;)

.......waarmee ik niet wil zeggen dat ik liefhebber ben van ex-Oostblok kogelstootsters ;D

JorritV70

Kijk met deze opmerkingen maken jullie vrienden :eusa_dance:

Ik heb idd een 110 uit '86 (wel met een 200tdi (2,5l tdi met een intercooler van een toyota supra (die is ruim 2X zo groot als die van de Landrover :evil:) dit is helaas een 4 cil.)).

Ik vind het wel een leuk contrast de luxe en het confort van de V70 en het spartaanse van de 110.

V70geRwin

ga je wel eens dartelen in het terrein met Annabel?

(klinkt leuk  ;D)

JorritV70

Ja zeker. Nu ligt ze even helemaal uit elkaar, omdat ze een gegalvaniseerd chassis krijgt en dat een beetje (erg) tegen zit (wacht al bijna op een vriend die hem even voor mij zal stralen). Normaal ben ik toch wel van het extremere terreinrijden.

http://fun4x4.fotopic.net/c1146579.html

Een site met foto's van een challenge die we hebben gereden den gele op de eerst foto is de wedstrijd auto.