even voorstellen

Gestart door KLPDclassic, 11-03-2007 20:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: Taranis op 11-03-2007 22:30:25
Citaat van: FGG op 11-03-2007 22:27:57
Welkom op 't Forum.

En trek je niet te veel aan van die knapen hieronder. Ze houden zich nog redelijk in.

(ik ben helemaal niet zo)

FGG

Ik nu dan dus omdat ik jou citeer en daarmee onder jouw bericht sta ofzo?  ???

;D

Florian is de enige die het knopje 'nieuwe berichten als laatste plaatsen' ontdekt heeft en zo werkt FGG dus eigenlijk op zijn kop tov de rest van het forum ;D
De Tussenpaus

FGG

En trek je niet te veel aan van die knapen hieronder. Ze houden zich nog redelijk in.

Sorry, ik heb mijn profiel zo ingesteld dat 't laatste bericht op de eerste pagina bovenaan staat. Vind ik wel zo praktisch.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 11-03-2007 22:37:59
Welkom op 't Forum.

(ik ben helemaal niet zo)

FGG

;D

Florian is de enige die het knopje 'nieuwe berichten als laatste plaatsen' ontdekt heeft en zo werkt FGG dus eigenlijk op zijn kop tov de rest van het forum ;D

Wel ontdekt, maar dan loop je al snel het risico niet het hele topic te lezen alvorens te reageren, dus geen gebruik van gemaakt ;)

The Saint

Welkom op het forum en veel plezier van je Volvo!!
No shirt no shoes, no pinball

Jans Duiven

Citaat van: Turbobiker op 11-03-2007 21:56:32
Dat hele 850-gebeuren is een beetje nieuw voor mij, ze zijn me onderweg nog niet opgevallen. En dat de KLPD er in reed... ???

Gerben Brouwer had een aantal jaren geleden ook een groene ex-klpd 850 sedan staan met ruitenwisser achterop. Die ruitenwisseraanpassing hebben ze uit laten voeren omdat men vaak achteruit moet rijden op vluchtstroken e.d.

Hans

JoopS

K orps L euke P olitie D ingen  ;D
Tja........