Eindelijk voorstellen

Gestart door Earde, 04-03-2007 20:21:47

Vorige topic - Volgende topic

Earde

Ik ben al geruime tijd lid van dit forum en ervaar regelmatig het voordeel van dit forum. Ik heb ruim een jaar een volvo v70 tdi uit 1998 met inmiddels 305.000 op de teller. Een km stand waarin natuurlijk wel eens iets vervangen moet worden en dan is het aangenaam om gebruik te maken van de ervaringen binnen dit forum. Sinds een 3 maanden heb ik er een tweede roffel bij en wel een volvo c70 2.4 cabrio geimporteerd uit Duitsland. Kleur zwart, met sportonderstel, 17 inch velgen. Ik heb tweedehands een hardtop kunnen kopen en deze bij wiesman importeur in Utrecht laten monteren (perfecte service) . Ik verheug me overigs enorm op de zomer als het echte cabrio weer aanbreekt en de hardtop in de schuur opgeborgen wordt. Ik ben benieuwd of er meer enthousiaste c70 cabrio eigenaren lid zijn van het forum. Uit reacties van veel anderen blijkt de C70 cabrio nml nogal onbekend te zijn. Echt veel kom ik er op de weg ook niet tegen.

Groet

Bas

Esveldt

Da's heel mooi allemaal! Uiteraard welkom!

maar,...

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Earde

Bedankt voor de hulp bij het plaatsen van de foto, ben niet echt handig met computers
groet

Bas

Turbobiker

Welkom Bas. En inderdaad zijn cabrio's hier nog al dun gezaaid. Net als XC's overigens.

Wel veel te veel diesels... :eusa_whistle:

En klik even op 'citeer' bij het bericht van FGG, dan kun je zien hoe hij de foto wél zichtbaar gekregen heeft. ;)
De Tussenpaus

Claudia

Welkom Bas!

Zo dan!
Zoeen zou ik ook wel leuk vinden....voor erbij! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

frekko

ha weer een cabrio rijder  :eusa_clap:

gave bak man een hele mooie kleurcombi

wil je hardtop wel eens zien lijkt me heel mooi maar is denk ik niets voor mij want dan kan ik niet meer open rijden wanneer de zon even wakker is 8)

groet fred

fbm

Welkom, c70 ziet er zeer mooi uit!

Niek

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

The Saint

Ik ben niet zo van de cremekleurige bekleding, maar het is wel een hele mooie wagen!

Veel geluk R mee!
No shirt no shoes, no pinball

viking_in_shorts

Sowsow!

Een hardtop. Daar zijn er een paar jaloers op hoor (ondergetekende ook een beetje)  :eusa_whistle:

Kan je wat meer fotootjes laten zien van je auto? Die van mij is ook geimporteerd uit Duitsland met het sportonderstel / 17" velgen. Ben wel benieuwd of hij hetzelfde op de straat ligt :)

Misschien dat je dit alweer-van-vorig-jaar oude Grote C70 Cabrio Topic kan opleuken?

Chris

Welkom!
Hijs mooi :) veel plezier ermee! Laten we hopen op een beetje zomer...

john850r

strakke koets man!!!!!

Earde

Hallo
Bedankt voor de leuke en vooral enthousiaste reacties. Ben trots op mijn c70 en heb er flink voor moeten zwoegen om de centjes voor bij elkaar te krijgen. Ik heb namelijk een gezin met vier kinderen die ook de nodige euries kosten. Ze zijn wel ook trots op onze cabrio, hoewel ze er natuurlijk niet allemaal tegelijk in passen.
Ik geniet er wel bijzonder van als ik er in mag rijden. De hardtop heb ik tweedehands gekocht en bij hoefa in Utrecht laten monteren (goede service, een aanrader). Daardoor viel de prijs ten opzichte van nieuw mee. Ik hoop lang plezier van de auto te hebben en dus daardoor ook de hardtop aangeschaft. Zou wel leuk vinden om eens een meeting bij te wonen,  wellicht komen er meer cabrio's en daar wordt ik altijd wel wat wijzer van de auto. Ik vind dit forum ook super en heb er al het nodige aan gehad (aanschaftips etc. Over de hardtop trouwens nog gesproken, hij is in 5 minuten gemonteerd en gedemonteerd. Enig nadeel alleen is de plaats die hij in de zomer inneemt. Hij is namelijk bijzonder groot.

Groet

Bas

BenC70ES

Heel mooie C70  8)

Velgen lijken me Heico's Vantage...
Welkom op 't forum.  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!