Voorstellen: de naam is Cooper.

Gestart door Cooper, 08-05-2008 10:36:47

Vorige topic - Volgende topic

Cooper

Dag mensen. Ik heb zojuist een Volvo V70 2,5 20V aangeschaft. Van '97 met een dikke 320 K op de klok. G3 installatie, 2 tankjes op de plek van't reservewiel. Ik was aanvankelijk op zoek naar een automaat. Ben ik blij dat ik een handbak heb want met een handbak is de auto al niet rap, laat staan met automaat..... Verder voel ik dat het een grote doos is, gevoelig voor torsie en rammeltjes. Geen bochtenridder.

Genoeg gezeur. Hji rijdt heerlijk, goede stoelen, prima comfort en een mooi donker geluid. Het schijnt dat de eerste uitlaat er nog onder zit. Verder heb ik een pak rekeningen van alle beurten, bij de volvo dealert uitgevoerd.

Bij rustig rijden schommelt het gebruik rond de 1 op 10. En dát was dus de bedoeling, ik rij 40.000 per jaar..

rifwachter

Hallo Cooper,

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Claudia

Welkom met je slagschip!

Enneh...rammeltjes horen erbij he!
Dan weet je tenminste dat ie het doet. :P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

993GT2

Citaat van: Cooper op 08-05-2008 10:36:47
Verder voel ik dat het een grote doos is, gevoelig voor torsie en rammeltjes. Geen bochtenridder.

Een grote doos? ;)

Welkom op het forum en veel plezier met je V70.
Beetje chippen en andere uitlaat eronder en je doos is weer een stuk rapper over 's heren wegen te jagen.
Verlagen en dempertjes en de bochten gaan ook weer een stukje makkelijker ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

WYD

Welkom! Foto's zeggen meer dan duizend woorden!  8)

Een N/A chippen lijkt me overigens niet echt zinvol.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

thuur

Tja, wat is rap? Sprinters zijn het niet en zullen het nooit worden, daar zijn ze simpelweg te zwaar voor. Als je een Mini Cooper gewend bent voelt het misschien langzaam, maar op de snelweg zijn ze zeker bij de les.

Een paar rammeltjes zijn standaard en goed op te lossen. Vooral de achterbank en achterklep laten geregeld van zich horen.

Het onderstel kun je behoorlijk naar je eigen smaak maken, maar een Focus wordt het niet nee.

Welkom!

Gr 8)

V70geRwin

Als je toch rustig gaat toeren is een automaat wel net zo lekker  :eusa_whistle:

Vierkante doos kan natuurlijk niet bij deze club die hun 850's uiterst serieus nemen he  ;)

Veel plezier met je V70 en welkom hier!

Chris

Hey Cooper! Ook van mij welkom op het forum.

Veel plezier en veilige kilometers met je hok! Het klinkt als een echte roffel :)

Groeten,
Chris

FGG

Welkom op 't Forum, Cooper.

Bochtenridders zullen 't idd nooit worden maar snel zijn ze wel als ze eenmaal op toeren zijn.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MichielMaas

Ook welkom hier op dit gezellige Forum.
Grote doos, snelle baksteen, rijdende schoenendoos, maakt niet uit alstie maar vierkant is.  ;D DE vorm voor een mooie auto.

Veel veilige km gewenst.