Late voorstelling van mijn C70

Gestart door Klippy, 16-03-2009 22:53:38

Vorige topic - Volgende topic

boordertje

Klippy

Citaat van: )()()sT op 17-03-2009 14:21:46
Welkom, werk jij in Heerlen vlakbij het centrum? Daar zag ik vanmorgen een C70 in saffron staan.

[..]

Staan als in geparkeerd, of voor een stoplicht oid?
Laatste zou kunnen, maar kom niet echt in het centrum, hij staat altijd vrij verdekt geparkeerd midden in een woonwijk in een rustig straatje, dus dan was ik het waarschijnlijk niet.

En zwaaien mag altijd ;)

Citaat van: Tom960 op 17-03-2009 17:59:54
Die velgen staan super!!
Alleen nog wat verlagen...

Mooie kleur  :)

Verlagen staat inderdaad op de planning, weet alleen niet voor wanneer. Ben ook in het proces van het kopen van een huisje dus je moet prioriteiten stellen he.
En ik moet nog eens uitzoeken of ik dan niet teveel aan comfort inlever. Maar gaat waarschijnlijk wel gebeuren.

Foto is overigens gemaakt tegen de schemering, dan lijkt hij wat donkerder, tegen de avond vind ik 'm zelf altijd het mooist ;D

Meteen maar even de andere kant showen dan he.

)()()sT

Nee in Heerlen zag ik er eentje met een T-kenteken (1998) dus....
Moet ik nu naar nog eentje kijken ;D

Bram

Prachtig! Welkom.

Hebben deze velgen de goede ET-waarde?

Klippy

Volgens mij wel ja, 43 zover ik weet.
Al hebben ze ze op het laatste moment omgewisseld omdat de steek niet goed was dus ik weet het niet 100%, maar ik neem aan dat die verder dezelfde ET hadden.
Zitten er in elk geval onder zonder verdere aanpassingen.

RobbertC70

Wow, strakke wagen hoor!
Mooie velgen inderdaad ook...
Knipperlichten ook nog even in heldere versie zien te krijgen en dan heb je een mooi geheel.

gr uit Breda, Robbert

UserID6342

Mooie combi zo, saffron met die wielen.  Ziet er super uit.

matrixxv70R

volgensmij zijn dat gewoon heldere knippers!!! ook met lens techniek toch en grijs vakje erin????

RobbertC70

Citaat van: matrixxv70R op 02-04-2009 17:15:49
volgensmij zijn dat gewoon heldere knippers!!! ook met lens techniek toch en grijs vakje erin????

Kan wel hoor, maar het lijkt mij gewoon of het glas van de knippers veel 'doffer' is dan de koplampen zelf.

PeterdL

Welkom, geweldige auto in de enige echte kleur!

PeterdL

Klippy

Citaat van: RobbertC70 op 03-04-2009 20:47:48
Citaat van: matrixxv70R op 02-04-2009 17:15:49

Kan wel hoor, maar het lijkt mij gewoon of het glas van de knippers veel 'doffer' is dan de koplampen zelf.

Klopt, heb ik al vaker gehoord, maar vooral met foto's.
Zijn inderdaad gewoon heldere knippers, worden ook zo samen verkocht, maar ik vind ze zelf ook niet 100% passen.
Maar dat komt ook anders over op foto's, in het echt valt het veel minder op en ziet het er een stukje beter uit. Zal ook te maken hebben met de reflecties, licht valt heel anders op de knippers dan de lampen.

Foto van voor de inbouw

Vind die witte rand eromheen ook jammer, daardoor lijken ze inderdaad niet precies te passen. Maarja, in het echt valt het wel mee :)

)()()sT

Echt een lookalike van de wagen van mijn "schoonbroertje"

Afgezien de velgen dan.... ;)
Hij staat momenteel hier op de parkeerplaats  ;D

Klippy

En de grille :P

Die ziet er overigens ook nog erg goed uit.