mistlampen voor?

Gestart door sidecarracing, 03-10-2005 19:57:08

Vorige topic - Volgende topic

sidecarracing

Hallo 850 forum,

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij m'n 94er T5 Estate de mistlampen voor moet bedienen?
Ik kan ook al niks in het instructieboekje vinden, worden helemaal niet vermeld.
Ook staan ze niet bij de zekeringen vermeld, via de zoekfunctie noemde iemand zekering nr.10, wie weet het zeker?

En dan nog het mistachterlicht, moet dat gaan dat branden bij dimlicht en/of grootlicht? Of zuiver en alleen bij dimlicht?

Alvast hartelijk dank voor genomen moeite!

Met vriendelijke groeT
John

Reitse

Is een schakelaar voor, als je die omzet gaan ze aan ;)
Van je mistachterlicht weet ik het zo snel niet... maar ik zou denken dattie altijd aangaat...

sidecarracing

Reitse, dank voor je reactie.

Zal wel  m'n haarkleur  zijn, schakelaar zit direct rechts van de lichtschakelaar.
Er gaat echter niks branden...ook geen lampje in de dashboard-verlichting...klopt dat?

Als ik de knop van het mistachterlicht aanzet gaat er wel netjes een lampje branden op het dashboard...mistachterlicht zelf echter niet...ga er maar vanuit dat daar het lampje van kapot is...zal morgen bij daglicht eens kijken, ook of ik de zekering van de mistlampen van de voorkant kan vinden.

Zou het nummer 10 moeten zijn?

Alvast bedankt!

groeT
John

Reitse

Mistlichten voor gaat idd geen waarschuwingslampje van branden, wel in de schakelaar zelf dacht ik...

Eugene

Jep, dan brand alleen een groen lampje in de schakelaar zelf.

If it's not blown, it sucks...

sidecarracing

Even een update.

De mistlampen branden inmiddels.

Er bleek een massastekker onder de motorkap los te zitten.

Trouwens - ze zitten bij mij aangesloten op de zekering die in het boekje en in de zekeringkap vermeld staat voor de electrische antenne - misschien handig om te weten.

merkies

Hoi all,

Kan iemand mij helpen met waar deze massa stekker onder de motorkap zit? Heb nl precies hetzelfde probleem!
Alvast bedankt!

groeT
"There is no way to happiness, happiness is the way"

HJ850

Bij mijn 92er (nog met ander model mistlampen, dat wel) zit dat voor bij de accu en koplamp, helemaal onder alle draden een bank met aansluitpunten waarvan de meesten bezet. Daar moest ik de zwarte draad van de mistlampen bij steken.

Mistlampen die niet werken: Verder even klinker knipperlicht loshalen, daar haalt ie de stroom vanaf.

En geen licht in schakelaar; dat heb ik gehad met mistachterlicht. Schakelaars eroderen bij weinig of geen gebruik (slechte metalen gebruikt denk ik).
Schakelaar vervangen of openmaken en alle metaalbanen en contacten schoonkrabben en met anti oxidant contact-60 spray behandelen. Mistachterlicht heb ik zo kunnen herstellen, koplamp schakelaar niet, moest ik wel vervangen (ruil onderdeel, bekend probleem).

Succes,