Speakers in kofferbak V70

Gestart door JorritV70, 04-04-2007 08:21:00

Vorige topic - Volgende topic

JorritV70

hoi allemaal,

Ik heb een V70 en ik ben bezig met de audio opwaarderen, ik heb een Sub met zijn kont in het reservewiel hangen (waar ik nog niet te vreden over ben, heb het gevoel dat hij te weinig tegen druk krijgt) en in die zelfde plank hangt een versterker waar ik nog twee uitgangen vrij heb, n mijn Xantie had ik hier de speakers die in de hoedenplank hingen op aangesloten, maar hier heb ik geen hoedenplank, heeft er iemand ervaring met het plaatsen van speakers in de kofferbak van een V70 ewant volgens mij moet ik wel een stel 9 X16 kwijt kunnen achteraan links en rechts (tussen de tankdop en de achterlampen).

Ik ben benieuwd. Alvast bedankt!

Groet Jorrit

Laserblue

Heb je in je achterdeuren geen speakers?

je sub zal in de V70 de meeste druk geven in een kistje dat tegen je achterbank staat met subs richting de achterruit. klopt is geen gezicht, maar wel de meest ideale oplossing ;D
Omhoog werkt in deze auto voor geen meter.

wat voor sub hebben we het over?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JorritV70

het is een Signat Fury hij komt uit een baspass behuizing (Fury 112BP) deze had ik in de Xant staan en klinkt echt super!! Maar ik wilde niet voor niets een Station (ik heb een Hond die daar haar plekje heeft) en ik wil eigenlijk mijn kofferbak leeg houden.

Ik de voor deuren zitten de orginele speakers en in de D-stijl de orginele tweaters, in de achter deuren komen (zogauw ik mijn confersie ringen binnen het (hier wacht ik al 4 weken op) Pioneer TS-E1770 in. het liefs zou ik achter in op mijn Kenwood KAC 848 nog 2X 9X16 speakers zetten om het geluid aan te vullen. Ik het een uit gang van de versterker gebrugd voor de Sub en de andere zou ik voor de 2 9X16 gebruiken.

ik kan we even een paar fotootjes op een server zetten.

http://volvov70.fotopic.net/c1246949.html

Groet Jorrit