Velgen zoektocht: mening gevraagd

Gestart door Chris, 22-03-2007 22:01:44

Vorige topic - Volgende topic

mark71

Ik weet dat er een site is waar je alle type velgen onder de auto kan zetten en dan bekijken hoe dat het staat onder je auto.

Je kan op die site ook de groote van de velg aanpassen, type velg, kleur van de auto en of het een Estate of Sedan is aanpassen.

Ik kan het alleen niet meer vinden  :eusa_wall: :eusa_wall:
Weet iemand anders welke site dat is  :eusa_pray:

gr Mark

Turbobiker

Citaat van: mark71 op 17-12-2007 20:04:32
Ik weet dat er een site is waar je alle type velgen onder de auto kan zetten en dan bekijken hoe dat het staat onder je auto.

Je kan op die site ook de groote van de velg aanpassen, type velg, kleur van de auto en of het een Estate of Sedan is aanpassen.

Ik kan het alleen niet meer vinden  :eusa_wall: :eusa_wall:
Weet iemand anders welke site dat is  :eusa_pray:

gr Mark

Diverse sites van diverse fabrikanten. Ligt dus aan het merk velgen dat je zou willen. Universele sites ben ik nog niet tegen gekomen.
De Tussenpaus

BartusKN

Citaat van: Turbobiker op 17-12-2007 20:10:14
Ik weet dat er ... welke site dat is
gr Mark
Diverse sites van diverse fabrikanten. Ligt dus aan het merk velgen dat je zou willen. Universele sites ben ik nog niet tegen gekomen.

kan u mij misschien er een paar noemen ?

spitsrijder

Volvo Felipe

Ik weet nog iemand dat een setje 18" Trex velgen heeft liggen met heel goed banden erop

Prijs via PB

cas

trex?

handig die site, ik vind zo met sjoppen  de Titans er toch het mooiste onder staan. en toch wel de 18inch. is dat echt zon groot verschil? 17 of 18? 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Emiel

Volvo Felipe

Hij zal waarschijnlijk de R velgjes bedoelen in 18 inch.

whachamacollit

Titans gaan toch idd tot 17'? en pegasus tot 18"? wat zijn verder de verschillen tussen deze twee?
Ik heb nu nog de Masitaly big manager onder mijn CY zitten, maar die steken buiten de banden uit en beschadigen heel snel. Zit ook te denken aan wat ik er dan onder moet gaan zetten en kom dan denk ik uit op de 18" pegasus velgen.

"Is het sap het knijpen waard"

Volvo Felipe

Die staan wel netjes onder de 850

;)

t5karel

Citaat van: whachamacollit op 17-12-2007 22:26:02
Titans gaan toch idd tot 17'? en pegasus tot 18"? wat zijn verder de verschillen tussen deze twee?
Ik heb nu nog de Masitaly big manager onder mijn CY zitten, maar die steken buiten de banden uit en beschadigen heel snel. Zit ook te denken aan wat ik er dan onder moet gaan zetten en kom dan denk ik uit op de 18" pegasus velgen.
De Pegs zijn er zelfs in 19'',maar das wel errug groot vind ik persoonlijk.18'' Pegs blijf ik mooi vinden,heb zelf de originele maar de immi,s kunnen ook best hoor.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

whachamacollit

Ja dat vind ik ook, staat een setje tweedehands op marktplaats voor 700 euries en er zijn diverse aanbieders van nieuwe replica's die hetzelfde als orgineel zouden zijn. Moet in ieder geval nog even sparen...

"Is het sap het knijpen waard"

Turbobiker

Citaat van: BartusKN op 17-12-2007 21:16:44
Citaat van: Turbobiker op 17-12-2007 20:10:14
Ik weet dat er ... welke site dat is
gr Mark

kan u mij misschien er een paar noemen ?

http://www.ozracing.com/2006/pages/index.php?lang=en&

http://www.ats-wheels.com/

(maar dan kun je dus alleen OZ of ATS wielen passen...)
De Tussenpaus

cas

Citaat van: Volvo Felipe op 17-12-2007 22:23:04
Hij zal waarschijnlijk de R velgjes bedoelen in 18 inch.

die bedoel ik inderdaad  ;D 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....