Alvast even voorstellen..

Gestart door Kali-Integrali, 04-04-2007 13:11:09

Vorige topic - Volgende topic

Kali-Integrali

Heren en misschien ook dames,

Ik zocht en vond gelukkig dit lekker actieve forum!

Ik ben Martijn Kaal uit Apeldoorn, 27 jaar en net vader geworden van iets dat veel mooier is dan alle auto's bijelkaar, mijn dochter Zoë.

Ik ben een autofan vanaf het moment dat ik ronde en hoekige voorwerpen kon onderscheiden.. jaartje of 26 geleden  ;)
In eerste instantie een E30 M3 fan, maar uiteindelijk op mijn 22e een Lancia Delta HF Integrale 8v gekocht.. Lekker snel, lekker onderhoudsgevoelig   :(  en veel geschiedenis..  Maar de Turbo's van de 850, in elk type deden mijn nekkie ook wel eens draaien..

En nu is het dan bijna zover, met mijn kersverse gezin gaan we rustig beginnen aan de zoektocht naar een mooi 850 Estate. Het duurt denk ik nog wel een aantal maanden voordat ik het geld heb, maar ik heb geleerd dat eerder ergens in verdiepen loont. (Integrale...) Dus daarom ben ik blij dit actieve, levendige forum te hebben gevonden, jullie kunnen mij vast helpen aan een zo betrouwbaar mogelijke aankoop..

Mijn wensen  :eusa_shifty:
Ik hoop dat ik een 20v kan vinden, liefst donkere kleur (blauw) en met T5 wielen (antraciet), maar zilver, donkergroen, bordeauxrood of zwart is ook mooi. Liefs spuit ik de bumpers, deurgrepen etc in de kleur mee.. maakt hem net ietsie meer V70..
Achterspoiler is natuurlijk zelf te monteren. Verder liefst volleder, maar creme halfleder is ook al zeer chique.
Kmstand moet wel onder de 300.000 zijn, ongeveer te besteden: +/- maximaal € 3.750

Ik denk dat ik nog wel het één en ander ga posten en vragen en dan wijzig ik mijn fotootje zodra het roffelmoment is aangebroken.. Ik blijf echter Kali-Integrali... Tis nie anders   8)

Fotootjes van mijn Deltaatje, die even een paar jaartjes de stalling in gaat, zijn te zien op mijn Hyveslink onder mijn profiel.

Alvast allemaal hartelijk dank voor de info die ik hier ga verzamelen..

Groeten, Martijn Kaal
(KaLi-InTeGrALi)

de boekhouder

Welkom !
Gefeliciteerd met je dochter !   :eusa_clap:  :eusa_dance:

Lekker op je gemak zoeken naar een 850 -volledig naar je zin - dat levert het beste resultaat.

Succes met je zoektocht.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

FGG

Welkom op 't Forum, Martijn.

Succes met je zoektocht!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rita

He martijn, gefeliciteerd metje dochter... kijk ook eens op www.mobile.de jij zit ook niet zo ver van de grens. Die van mij heb ik ook uit Duitsland geïmporteerd (jawel, crème volleder.. 8) )
Succes met zoeken!
groet Rita

thuur

Hallo en welkom op het forum!

Als je handig bent en de tijd hebt kun je voor dat budget wellicht een T-5 scoren. Dan heb je iig de wielen die je wilt ;D

Succes met je zoektocht!

Gr ;)

Jeroentjuh

Gefeliciteerd met je dochter. Plaats eens wat foto's van je Delta, altijd al een onwijs mooie auto gevonden......