Voorstellen

Gestart door Rufus, 16-03-2007 21:03:13

Vorige topic - Volgende topic

Rufus

Tja, ik heb nog geen Volvo maar ben druk op zoek naar een V70 Diesel van een paar jaar oud. Ik heb in de jaren 80 steeds Volvo gereden, als laatste een 240 D Estate. Van 1990 tot dit jaar een lease bak gehad en daar kwam helaas geen Volvo aan te pas. Nu er een eind aan het lease tijdperk is gekomen geeft dat de mogelijkheid om weer Volvo te gaan rijden. Zodra ik beet heb laat ik dat hier wel even weten.

Groeten, Rufus

mr clubs

Citaat van: Rufus op 16-03-2007 21:03:13
Tja, ik heb nog geen Volvo maar ben druk op zoek naar een V70 Diesel van een paar jaar oud.

Dat is geen classic Rufus, die oude zijn toch veel mooier!

Rufus

Ai, ik dacht dat dit een forum is voor zowel 850 als V70? Het hoeft dan toch geen classic te zijn? Ik heb namelijk al mijn handen vol aan m'n Triumph TR4A uit 1965.

)()()sT

Welkom hier,

Er zijn ook leden hier met een nieuw model V70 of S60, maar primair is dit forum voor de 850 en S/V/C70 classic.

Succes met je zoektocht

Gr.

FGG

Welkom op 't Forum, Rufus.

Succes met je zoektocht.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rufus

Het is gelukt, een bijna nieuwe zwarte V70 Phase II D5 Summum van maart 2006 met maar 19.000 km op de teller. Ja, ik weet het, voor velen hier is dat veel te nieuw maar ik ben er dolgelukkig mee! Nog even wachten tot donderdag 5 april, dan vindt de aflevering plaats. Dus ook nog even tot dan geduld svp met het geliefde onderwerp alhier: foto's! Ze komen er heus wel....  ;D

Niek

Gefeliciteerd dan!! Ben benieuwd naar je V70, kan me voorstellen dat je er dolgelukkig mee bent.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70