Dat was schrikken

Gestart door Aswin, 05-05-2003 22:10:29

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

hmmm.. nu kom ik Zwolle helemaal niet meer rustig voorbij... Blijven kijken dus

Bart GLT

"een SM?? Ja, daar kan ik wel weer wat op zeggen maar toe maar ;-)"

Wist je trouwens dat de jongens van Citroen een Maserati-motor in de SM hebben gelegd? Maar of die standaard witte rookpluimen geven betwijfel ik...
Volvo forever!

Joris_Scholte

Dan kan ik wel weer zeggen dat de enige goede Citroën een rokende, maar het liefst een fikkende Citroën is, maar laat ik me maar inhouden.  ;)  ;D

Aswin

Citaat van: Joris_Scholte op 09-05-2003 14:57:25
Dan kan ik wel weer zeggen dat de enige goede Citroën een rokende, maar het liefst een fikkende Citroën is, maar laat ik me maar inhouden.  ;)  ;D
Er is laatst een SM afgefikt op een citroen meeting zag ik in de krant. Ik moest gelijk aan deze SM denken, zou het dezelfde zijn?
Ik vind de Sm overigens een hele mooie auto.

Ramon

Die SM's zijn alleen verschrikkelijke drama's om af te af te stellen (zowel de carbo's als de distributie - tenzij je een van de zeldzame injectie versies hebt)....

Maar als ze goed lopen is het motorgeluid schitterend !

SM= Se Majeste (of zoiets) vrij vertaald: koninklijke hoogheid.

Helaas behoorlijk onbetrouwbaar en zeer duur in onderhoud.

Ramon ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Joris_Scholte

Citaat van: Aswin op 10-05-2003 00:15:48
Citaat van: Joris_Scholte op 09-05-2003 14:57:25
Er is laatst een SM afgefikt op een citroen meeting zag ik in de krant. Ik moest gelijk aan deze SM denken, zou het dezelfde zijn?
Ik vind de Sm overigens een hele mooie auto.

Die foto heb ik ook gezien; was het voorafgaande weekend in Utrecht geweest. Mooie foto!!  ;D