Gelukkige verse 850-bezitter

Gestart door BasT, 27-03-2007 12:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Claudia

Mooi!

Zuinig op zijn....ze worden al zeldzamer!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

HJ850

Wat een blauw-zweem over de foto's. en dat met digitaal(?)

Overigens redelijk uniek zo langzamerhand: nog oranje zij knipperlichten!

BasT

Citaat van: HJ850 op 06-04-2007 06:10:56
Wat een blauw-zweem over de foto's. en dat met digitaal(?)


Ja sorry voor de foto-kwaliteit. Is met mijn telefoon gemaakt.
Ik ben wel echt zo blij als een kind met die wagen, rijdt echt super!

Overigens bedankt (weet niet wie) voor het plaatsen. Ik kwam er zelf niet helemaal uit.
Volvo 850 GLT Sedan '92

HJ850

Wellicht als je kan zondag even op de paasmeeting langs komen, zie meetings gedeelte.

duikertjuhhh

Citaat van: BasT op 27-03-2007 12:08:40
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas en ik ben hier nieuw.
Gisteren heb ik mijn Volvo 850 GLT van 1992 opgehaald en ik ben er nu al erg tevreden mee.
Ik heb hier al een aantal maal rondgekeken. Ik ga dankzij jullie vanavond nog proberen mijn stoelverwarming te fixen (het is nog wel niet echt nodig, maar beter te vroeg dan te laat he?).
Mijn liefde voor Volvo (en de 5-cilinder) bestaat al enige jaren, maar eindelijk ben ik nu ook bezitter.

Ik hoop hier veel goede adviezen te vinden.

Groeten,

Bas

Hoi Bas, welkom hier, fijne auto is die GLT hé heb sinds februari ook mijn roffel en rijden dat hij doet ;D geniet ervan zou ik zeggen, trouwens de mijne komt ook uit '92
veni vidi foetsie, aldus Julius Ceasar bij een klein Gallisch dorpje (vrije vert. ik kwam, ik zag en ik was zeer snel pleite)

BasT

Citaat van: HJ850 op 06-04-2007 18:30:17
Wellicht als je kan zondag even op de paasmeeting langs komen, zie meetings gedeelte.

Zou ik erg graag doen, maar ik moet helaas werken. Ik ga zeker een keer een meeting bijwonen.
Volvo 850 GLT Sedan '92