electra linkervoorportier

Gestart door tony soprano, 20-02-2007 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

tony soprano

ik heb een v70 uit aug 2000, en het probleem is het volgende: portier reageert niet meer op de AB, tijdens rijden hoor ik van alles heen en weer gaan in het portier, raam reageert niet meer, noch zijn de ramen van de andere deuren te bedienen. Als ik van binnen uit wil openen zit het portier op slot en moet ik via de passagiersdeur de auto uit. Deur is dan alleen te openen met sleutel vanaf buitenkant. Op een gegeven moment was volgens mij alle electra dood in die deur- dus ik hoorde ook niets meer rommelen in de deur, heb vervolgens gekeken of het misschien de zekering was, ff aan gerommeld en daarna begon het weer van voren af aan. Wie o wie heeft oplossing, zal wel dealerwerk worden, al heb ik niet zo'n vertrouwen in de dealer.

thuur

Als je de deur open doet zie je tussen de scharnieren een ronde zwarte 'worst'. Daarin zit de kabelboom en het is een stekker. De andere kant zit aan de binnenkant van de auto.

Zit deze stekker goed vast? De buitenste ring wordt aangedraaid om het contact te borgen, en vervolgens zit er nog een klein torxschroefje in om de ring op z'n plek te houden.

Gr ;)

pwassink

Citaat van: thuur op 20-02-2007 23:30:19
Als je de deur open doet zie je tussen de scharnieren een ronde zwarte 'worst'. Daarin zit de kabelboom en het is een stekker. De andere kant zit aan de binnenkant van de auto.

Zit deze stekker goed vast? De buitenste ring wordt aangedraaid om het contact te borgen, en vervolgens zit er nog een klein torxschroefje in om de ring op z'n plek te houden.

Gr ;)

Check ..

Idd met vrij kleine torx, vanuit de binnenkant van de geopende deur bereikbaar, heb het vanmiddag nog even losgehad..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur

Citaat van: pwassink op 20-02-2007 23:35:31
Idd met vrij kleine torx, vanuit de binnenkant van de geopende deur bereikbaar, heb het vanmiddag nog even losgehad..

Ja, los is het zo... ;D

....vast daarentegen...

Gr :-[

tony soprano

heren, geen van jullie oplossingen bleek uiteindelijk de oplossing, na updaten van de software, deden alle ramen en spiegels het weer. overigens heb ik altijd het gevoel gekust te willen worden als ik bij  één of andere volvo garage kom, want dat gevoel heb ik altijd als ik het gevoel heb genaaid te worden...

thuur

Dan heb je ook geen V70 classic.

Maar wel mooi dat het is opgelost :D

Gr ;)