vervangingssspeakers Volvo s70

Gestart door onnaj, 07-04-2006 12:35:50

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Ik heb een Volvo S70 gekocht waaruit de achterdeurspeakers en hoedenplankspeakers missen.

nieuwe originele zijn extreem duur, ik was benieuwd of er alternatieven zijn zonder dat ik aanpassingen hoef te doen. Nu zijn de boxen namelijk mooi weg gewerkt.

Wat zijn de exacte afmetingen van de achterdeurspeakers en hoedenplankspeakers??

FrankvdAa

Ik heb je een PM gestuurd met een link naar een advertentie, maar zie nu dat het alleen om de speakers achter gaat...  :-X
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

onnaj

Eugene

Achterduerspeakers hebben een afwijkende maat van wat normaal is. Volvo 16cm Normaal 16,5cm dacht ik. Het is wel makkelijk passend te krijgen met pasringen. Staat volgens mij ergens hier op het forum iets over geschreven.

Maat van de hoedenplankspeakers zou ik niet weten

If it's not blown, it sucks...

onnaj

Ik heb nu 4 hifonics 16,5cm boxen besteld (80W RMS) en 2 setjes adapterringen. Boxen komen in de achterdeur en hoedenplank.

De adapterringen heb ik besteld via http://www.stacoustic.nl, deze waren de goedkoopste die ik kon vinden.

De boxen heb ik via ebay.de besteld en die ga ik of morgenavond of zaterdagmorgen op halen in duitsland (net over de grens).

elmarconi

--
Autogas Inside . . .