Verlichting automaat s70

Gestart door S. Brouwer, 15-02-2007 18:16:18

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

De verlichting rond de automaatpook van m'n s70 doet het niet meer, alleen ik kan nergens vinden hoe deze te vervangen is.

Is er ergens een exploded vieuw te vinden waarop aangegeven staat wat er losgehaald moet worden?

Ook werkt de verlichting van mijn sc-805 niet helemaal, de verlichting achter de knoppen 1,2,3 doet het niet meer. achter 4,5,6 werkt wel.

Is hier ook een exploded vieuw van te vinden?

volvo Paul

hoi voor die verlichting van die versellingshendel moet je de midden console eruit halen ,onder de armsteun zit een afdekplaatje dit verwijderen en de 2 schroeven verwijderen ,ook het plaatje rond de handrem en het bakje waar het munten bakje zit onder ede asbak en de boel er uit halen .Dit is snel gebeurt eens dit is gedemonteert zie je het lampje zitten is1.2watt lampje en van de radio daar kun je zelf niets van vervangen

grtz paul

S. Brouwer

Pas nog is gekeken en de 2 boutjes gevonden onder de armsteun.

Er komt dan iets beweging in het geheel,
Maar hoe krijg ik het deel rond de handrem los, hier ziet er allemaal nogal breekbaar uit.

Het muntenbakje krijg ik er wel uit maar de rest lijkt me niet zomaar los te komen, of moet dan eerst de asbak eruit?

Heb wat (donkere) foto's waar je misschien wat op kan aangeven,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ET368KVP.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RELIEJXS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SIGNSRPH.jpg

Edit:

Het is al gelukt, was net bij de Volvo om het lampje te bestellen. Ze hebben daar gelijk mijn midden console gedemonteerd.
Morgen het nieuwe lampje ophalen aangezien ze de laatste net gebruikt hadden.

Dan alles weer in elkaar zetten en er is weer licht..

django

misschien late reactie maar die lampjes in de radio kun je wel zelf maken gr jerry
Drive Fast Life is Short

S. Brouwer

Dat is goed nieuws want de verlichting achter mijn volume knop is er ook mee gestopt.
Heb je misschien een beschrijving hoe ik de verlichting kan vervangen?

django

nee, dat niet misschien dat er hier op het forum iets staat daar heb ik het toen ook vandaan gehaald ik had het zelfde ook toets 1 t/m 3 kapot. je haalt de radio eruit denk er wel om dat alles spanningsloos is dan kun je het frontje volgens mij los halen door 4 schroefjes te demonteren ja het is voor mij ook al weer drie jaar geleden en dan zitten er dezelfde lampjes in als in de schakelaars van de auto je moet alleen de condoompjes ff omsteken voor de kleur bij de dealer weten ze dit ook niet en smeren ze je een ruil radio aan van +- 200 euries ik had mijn vrouw gestuurd voor nieuwe lampjes toen zeiden ze dat die niet bestonden haha ik zal ff kijken of ik wat kan vinden hierover dat laat ik het je weten er staat me iets van bij dat het met foto's en al uitgelegt stond hoe het moest gr jerry
Drive Fast Life is Short

django

kan zo gauw niks vinden maar het wijst zijn eigen het is niet moeilijk wel zorgen dat de radio spanningsloos is bij de/monteren veel suc6 ermee gr jerry
Drive Fast Life is Short