Volvo T6-Roadster

Gestart door Rudi, 09-05-2003 19:54:10

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

http://www.volvopower.de/cgi-bin/vpforum/YaBB.pl?board=allgemein;action=display;num=1052333406

Dit las ik toevallig,zal me benieuwen of hij komt,had liever gezien dat ze met een 400PK-R kwamen,maar je kunt niet alles hebben ;D
Dr.Go-Fast...

levensnevel

ALs je even doorklikt een van de antwoorden in dat draadje dan kan je zien dat de foto's dateren van eind september 2001.
Dit is dus niets meer maar ook niet minder als een 'one off'  Chrysler Prowler look alike. Tenminste als je het mij vraagt ::)

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

BenC70ES

Dit is niet een prototype van Volvo... heb hem nog al gezien op foto's van diverse Zweedse show's. Mooi gedaan wel. K denk dat daar in zweden bijna alles de baan opmag  :o

nog een zweedse roadster:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

levensnevel

Aan dubbele posts hebben we niets dus:
Mozilla foutje >:(

'k moet iemand de schuld geven ;D

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Rudi

Citaat van: levensnevel op 09-05-2003 20:14:03
ALs je even doorklikt een van de antwoorden in dat draadje dan kan je zien dat de foto's dateren van eind september 2001.
Dit is dus niets meer maar ook niet minder als een 'one off'  Chrysler Prowler look alike. Tenminste als je het mij vraagt ::)

levensnevel
Ik zag ,t zojuist,maar ,t zou toch kunnen dat ,m nieuw leven inblazen?Wel verwarrend want waarom halen ze dit weer naar boven ???
Dr.Go-Fast...